Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حسن اکرمی، داور بین المللی فوتبال گفت: طی چند روز آینده انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر‌ها را درپیش خواهیم داشت که حضور مردم در این روز می‌تواند نکات بسیار مهم و حساسی به همراه داشته باشد.

او افزود: شرکت در انتخابات نشان از اقتدار کشور در مقابل بیگانگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور بین المللی فوتبال گفت: مردم ایران با حضور خود می‌توانند هم برای آینده کشور تصمیم بگیرند و هم مطالبه گر باشند.

داور بین المللی ایران گفت: من به عنوان یک ایرانی در این دوره از انتخابات شرکت می‌کنم و از همه هم وطنان خود می‌خواهم حضور باشکوهی را در این دوره از انتخابات داشته باشند.

در ادامه داود عوض زاده، عضو تیم ملی کشتی آلیش و قهرمان جهان و آسیا از کلاله گفت: من به عنوان ورزشکار در روز ۲۸ خرداد در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا شرکت خواهم کرد.

او از همه همشریان، ورزشکاران و جوانان در این دوره از انتخابات دعوت کرد و افزود: ما با حضور خود در عرصه انتخابات می‌توانیم در سرنوشت خود سهیم باشیم.

آرین غلامی استاد بزرگ شطرنج و عضو تیم ملی بزرگ سالان ایران گفت: ۲۸ خرداد انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا‌ها را در پیش داریم که امیدوارم با شرکت در این دوره از انتخابات بتوانیم آینده‌ای روشن برای شهر و کشور خود رقم بزنیم.

انتهای پیام/چ/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری دوره از انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع) پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "حاج محمد رنج نوش" بعد از ۳۸ سال شناسایی و در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

شهید محمد رنج نوش در دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده که با آزمایش دی ان‌ای پیکر مطهر وی شناسایی و به خانواده ایشان اعلام شد.

لازم به یادآوری است، شهید «حاج محمد رنج نوش» در اول فروردین ۱۳۴۰ در شهرستان کبودرآهنگ متولد شد و سال ۱۳۵۸ ازدواج کرد و صاحب دو فرزند پسر شد.

وی که از سوی بسیج در جبهه حضور یافته بود در دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید و در تفحص منطقه شلمچه بقایای پیکرش به دست آمد که با آزمایش دی ان‌ای هویتش مشخص شد.

استان همدان هشت هزار شهید، بیش از ۲۷ هزار جانباز و نزدیک به هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902699

دیگر خبرها

  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی