Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر نماینده بوشهر، گناوه و دیلم گفت: آنچه که امروز برای قوام و دوام نظام جمهوری اهمیت دارد حضور حماسی عموم مردم در عرصه انتخابات و انتخاب اصلح و شایسته است.

  عبدالکریم جمیری، رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهردر جمع هواداران آیت الله رئیسی اظهار کرد: جمهوری اسلامی نظامی است که به تعبیر مقام معظم رهبری در تاریخ نظام های سیاسی دنیا بیشترین تهاجم را از سوی استکبار جهانی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمهوریت این نظام با تدبیر و هنر امام(ره) در قانون اساسی تبیین و تصویب شد و این جمهور مردم بوده اند که در همه عرصه های حساس در برابر تهاجمات از جمهوری اسلامی دفاع کرده اند.

وی ادامه داد: یکی از میادین حضور جمهور مردم در دفاع از نظام اسلامی، حضور در انتخابات است که تبلور و تجسم این حضور، رای یکایک این مردم عظیم القدر در انتخابات مختلف بوده  و همواره دشمنان را نا امید کرده است اما همان کسانی که دایه دار اداره امور جامعه به وسیله مردم هستند، بهترین شکل جمهوری و آزادانه ترین انتخابات را در نظام جمهوری اسلامی بر نمیتابند و به گونه ای به آن خدشه وارد می کنند؛ برای اینکه آنها با اسلامیت نظام که به وسیله جمهور مردم شکل و تحقق پیدا کرده است و استمرار خواهد داشت مخالف هستند.

جمیری خاطرنشان کرد: اسلام می تواند مسائل مختلف مردم را حل کند و کرامت و شرافت و آزادی و استقلال  مردم را در مقابل همه قدرت ها حفظ کند و این نظام مقدس  قریب به 43 سال نشان داده است که می تواند استکبار جهانی را  به زانو در آورد و در مقابل آن زانو خم نکند. این حضور مردم برای حاکمیت اسلام همیشه مورد تهاجم بوده است اما این مردم عظیم القدر همواره در میدان حضور داشته اند و توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.

وی تصریح کرد: آنهایی که به بهانه ناکارآمدی دولت ها، جمهوریت و اسلامیت نظام را زیر سوال میبرند، خود همواره مبلغ کسانی بوده اند که قدرت لازم برای اداره جامعه را نداشته اند؛ در تاریخ انقلاب، دشمنان ما همیشه از کسانی حمایت کرده اند که در مسیر امام و رهبری و ارزش های دینی قرار ندارند و برای فریب افکار عمومی و القای یک انتخاب اشتباه به مردم همه توان و ظرفیت خود را به کار بسته اند.

جمیری بیان کرد: امروز در انتخابات نگاه مردم به چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب نیست بلکه مسئله امروز کارآمد و ناکارآمدی افراد است؛ انتخاب شخصی است که بتواند با فساد و تبعیض ناشی از مدیریت های ناکارآمد مقابله کند. مسئله امروز توانمندی در حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی و سیاسی و بین المللی است که  در همه عرصه ها بخاطر ناکارآمدی و دلبستگی مدیران به غرب با مشکل مواجه هستیم؛ امروز ما به دنبال یک تغییریم و آن تغییر به نفع مردم و برای مردم است، تغییری که به دنبال آن شاهد از بین رفتن فقر و فساد و تبعیض باشیم.

وی اضافه کرد: الحمدلله در این کشور با وجود منابع سرشار خدادادی و جوانان توانمند و انقلابی بن بستی وجود ندارد و با روی کارآمدن یک دولت کارآمد، عدالتخواه، انقلابی و ظلم ستیز شاهد مرتفع شدن کاستی ها و مشکلات خواهیم بود. امروز افراد توانمندی در میدان انتخابات حضور دارند و مردم به خوبی می دانند که چه کسانی برنامه و کارنامه دارند، اما از بین این انسان های صالح و توانمند بنا به اقضای امروز به یک شخصیت اصلح، کارآمد و توانمند نیاز داریم؛ به تعبیر قانون اساسی ما امروز به یک رجل سیاسی که با کارنامه خودش نشان داده توانایی اداره امور جامعه را دارد نیاز داریم.

وی ادامه داد: با استقبال بی نظیری که در سراسر کشور از آیت الله رئیسی شکل گرفته است به حول و قوه الهی دولتی کارآمد و توانمند برای حل مسائل و مشکلات مردم شکل خواهد گرفت. به عنوان خدمتگزار و خادم کوچک شما مردم در مجلس شورای اسلامی می گویم که اگر دولت انتخابی از سوی ما یک دولت کارآمد و انقلابی و ضد فساد نباشد و شایسته سالاری را نتواند به معنای حقیقی کلام اجرایی و عملیاتی کند و با مجلس انقلابی و قوه قضائیه توانمند تعامل درست و منطقی داشته باشد قطعا موفقیتی حاصل نخواهد شد.

جمیری عنوان کرد: برای نظام اسلامی زیبا نیست که مردم دغدغه مسائل اولیه را داشته باشند، امیدوارم به همت شما مردم عظیم القدر در پایان خردادماه شاهد شکل گیری دولتی کارآمد و توانمند برای خدمت به مردم باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات رياست جمهوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است

امام‌جمعه گلپایگان گفت: تظاهرات در غرب بر علیه استکبار جهانی به مرز بحران رسیده و نظام لیبرال دموکراسی در حال فروپاشی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت‌ماه- در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: امام صادق (ع) پایه‌گذار حوزه علمیه بودند و شاگردان بسیاری را برای عرضه افکار خالص اسلام و طرد اندیشه‌های باطل و منحرف تربیت کردند.

وی افزود: امروز به برکت علما و بزرگان و دانشمندان مکتب تشیع شاهد تحولات سیاسی و اجتماعی در جهان هستیم بنابراین نباید این عظمت را نادیده گرفت.

امام‌جمعه گلپایگان ادامه داد: اگر امروز دانشجویان آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم فلسطین و غزه و در محکومیت رژیم جنایتکار اسرائیل و حاکمان جنایتکار برخاستند به برکت بیداری اسلامی است که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌ها و پیام‌ها بیان می‌کنند.

حجت‌الاسلام کرامتی افزود: خوشبختانه تظاهرات در غرب بر علیه استکبار جهانی به مرز بحران رسیده و نظام لیبرال دموکراسی در حال فروپاشی است.

وی با بیان اینکه با مطالعه قرآن و شناخت درست اسلام هرگز تحت تأثیر رسانه‌های غرب قرار نخواهند گرفت، اضافه کرد: دلیل دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی حاکم شدن ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 750334

دیگر خبرها

  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • تربیت صحیح و اسلامی فرزندان ایران، دغدغه اصلی معلمان دلسوز
  • قابی زیبا از تمرین امروز استقلال؛ دختر بچه بامزه آبی + عکس
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است