Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنرانی رهبر معظم انقلاب به برگزاری سیزدهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت زنده و مستقیم با ملت ایران آغاز شد.

این برنامه از شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سایت و صفحات KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی به صورت زنده پخش می‌شود.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری جمعه ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محورهای مهم بیانات رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

* دهه مبارک کرامت و میلاد حضرت علی بن موسی الرضا را به همه ملت عزیزمان و همه مشتاقان زیارت آن بزرگوار تبریک عرض می‌کنم. متاسفانه مدت‌هاست که از این فیض بزرگ محروم ماندیم.

* امیدواریم خداوند متعال به برکت دعا و شفاعت این بزرگوار رحمت و لطف خویش را بر این ملت روز به روز افزون کند و برکات مجاورت ملت ایران با آن روز به روز افزایش پیدا کند.

* بحث امروز من صرفاً درباره انتخابات است. تا کمتر از ۴۸ ساعت دیگر یک رویداد سرنوشت ساز در کشور اتفاق خواهد افتاد و آن عبارت است از انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا.

* قطعاً سرنوشت کشور در یک برهه زمانی در همه زمینه‌ها، در زمینه اقتصاد، مسائل فرهنگی، امنیت، سلامت و غیره وابسته به عملی است که شما مردم ایران روز جمعه ان‌شاءالله انجام خواهید داد. شما با حضور خودتان و با رای خودتان سرنوشت کشور را در همه مسائل عمده رقم می‌زنید.

* کار بزرگ مردم اولا اصل مشارکت، ثانیا نوع مشارکت و نوع انتخاب خواهد بود که امیدواریم خداوند متعال همه دلهای ملت ایران را هدایت کند و بتوانیم به بهترین وجهی در این عرصه ظاهر شویم.

* مردم با حضور و رای خودشان در روز جمعه، سرنوشت کشور را رقم می‌زنند. کار بزرگ مردم، اصل مشارکت و نوع انتخاب آنها خواهد بود.

* مردم در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد و به نظام آبرو خواهند داد.

* همه باید شرکت کنند چون نظام اجتماعی کشور به این حضور نیازمند است.

* اقدام به انتخابات، یک عمل صالح است.

/ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: اسلام برای نجات بشر است و باید در هر بخشی به خواسته‌های اسلام عمل کرد.


آیت الله عبادی افزود: امروز پیام جمهوری اسلامی جهان را فرا گرفته و هرچه دشمن بیشتر رذالت و جنایت می‌کند، مردم دنیا آگاه‌تر می‌شوند.


وی با اشاره به موفقیت ایران در زمینگیر کردن رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل و ۲۳ کشور منطقه برای پیشگیری از ضربه ایران آماده بودند، اما ضربه فنی ایران از همه این موانعی که کشور‌های حامی اسرائیل ایجاد کرده بودند گذشت و دشمن پوشالی پرادعا را بر زمین زد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ائمه جمعه نقش مهمی در بیداری جامعه دارند گفت: آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم است و در این راه ائمه جمعه نقش مهمی ایفا می‌کنند.


فرمانده مراکز آموزش فراجا هم گفت: دشمن برای بی حجابی در کشور و مسائل مربوط به آن و پس از آن برنامه ریزی کرده و باید جوانان را با زبانی نرم و ایجابی راهنمایی کنیم.


سردار هوشیار ضمن قدردانی از همراهی خوب مردم در طرح نور گفت: پلیس به خوبی در طرح نور ظاهر شده و با جدیت و دغدغه، پیگیر است.

دیگر خبرها

  • معاون سیاسی استاندار البرز مطرح کرد؛تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • وزیر کشور : مردم در انتخابات روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • وزیر کشور: «دور دوم انتخابات مجلس» به اندازه مرحله اول اهمیت دارد
  • تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • «دور دوم انتخابات مجلس» به اندازه مرحله اول اهمیت دارد
  • نماینده اصلح باید شناخت کافی از دغدغه‌های مردم داشته باشد
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس