Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – مهدی طارمی در حاشیه مراسم تجلیل از تیم ملی در جمع خبرنگاران در مورد اینکه دوست دارد با کدام تیم ‌ها در مرحله بعد همگروه شود، اظهار داشت: همه تیم‌ها تلاش می‌کنند، کار می‌کنند تا به جام جهانی صعود کنند و فکر نمی‌کنم فرقی بین تیم‌ها باشد.

وی در مورد اتمام قرارداد اسکوچیچ و نظرش در مورد کادرفنی به عنوان بازیکن چیست، گفت: خودتان جواب خودتان را دادید و من به عنوان بازیکن بازی می‌کنم و کار مدیریت را به مدیران می‌سپاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه با نتایجی که گرفته شد امیدها و اعتماد به نفس به تیم بازگشت، اظهار داشت: ناامید که نشده بودیم و مطمئن بودیم که صعود می‌کنیم اما شاید یکسری ناامید شده بودند اما بازیکنان ناامید نشده بودند اما نمی‌شد قبل از صعود صحبتش را مطرح کنیم.شما دیدید تلاش کردیم تا بهترین عملکردمان را برای مردم عزیز انجام بدهیم و خدا را شکر به مرحله بعد صعود کردیم.

طارمی در مورد مسابقات مرحله بعد و بازی با تیم‌های مهم دیگر و اینکه بعد از جدایی کی‌روش دوباره تیم ملی به آن شرایط قبل برخواهد گشت گفت: بعد از آن اتفاق خیلی سخت است که روند به آن شکل را دنبال کنیم. بعد از ۸ سالی که کی روش بود و با همه کارهایی که برای پیشرفت این فوتبال انجام داد و نسلی که عوض کرد ثمره‌اش را الان تیم ملی می‌بیند، بدون برنامه ریزی خاصی که در گذشته وجود داشت و برنامه ریزی دقیق و منظمی که الان وجود دارد بازیکنان توانسته‌ایم همدل صعود کنیم. امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد، خوشایند باشد. دل مردم را برای چند روز شاد کنیم و به جام جهانی صعود کنیم و در جام جهانی هم خوب بازی کنیم، شاد کردن دل مردم بزرگترین نعمتی است که خداوند می‌تواند به ما بدهد.

مهاجم تیم ملی در مورد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: به نظرم شرکت در آن واجب است. شما اگر در انتخابات شرکت نکنید هر بلایی در آینده سر این کشور بیاید چه خوب باشد و چه بد حق نظر ندارید. مردم بررسی کنند و ببینید که چه کسی صلاحیت دارد و به آن رای بدهند. اگر مردم رای ندهند بعدا حق گلایه از شرایط موجود را ندارند. باید خیلی منطقی فکر کنند و به فردی که صلاحیت رئیس جمهور شدن را دارد رای بدهند. امیدوارم مثل ۸ سال دفاع مقدس نشود و به خوبی و خوشی ۸ سال آینده باشد. مردم ما حق شان بالاتر از این حرف‌هاست که در این دوران گذرانده‌ایم و امیدوارم بهترین اتفاق‌ها برای مردم ما رقم بخورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم ملی تیم ملی خبر ویژه مهدی طارمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم مدیریتی جدید باشگاه پورتو به رهبری آندره ویلاش بوآش، رئیس باشگاه، در هفتم می کار خود را آغاز خواهند کرد.

این بدان معناست که رئیس جدید باشگاه، 10 روز پس از انتخاباتی که در رقابت پینتو دا کاستا با بیش از 80 درصد آرا برنده شد، روی کار خواهد آمد.

اجبار آندره ویلاش بوآش برای برگزاری زودتر مراسم معارفه‌اش به‌عنوان رئیس باشگاه پورتو نتیجه داد. او عجله داشت تا هر چه زودتر این مراسم برگزار شود و باید مورد تایید هیئت مدیره قرار می‌گرفت.

لورنسو پینتو، رئیس مجمع عمومی باشگاه، استدلال‌های ارائه شده توسط برنده انتخابات را پذیرفته و مراسم را برای 7 می، ساعت 12 بعد از ظهر، در استادیو دو دراگو برنامه‌ریزی کرد.

طبق اعلام آبولا، با این حال، حتی اگر لورنسو پینتو مجمع عمومی سهامداران را یک روز پس از روی کار آمدن اعضای کادر جدید مدیریتی باشگاه تشکیل دهد، ویلاش بوآش در 29 مه، در صورتی‌که اوضاع خوب پیش برود، اختیار تام باشگاه را در اختیار خواهد گرفت.

ماده 377 قانون شرکت‌های تجاری در کشور پرتغال، مدت زمان لازم برای رعایت تشریفات قانونی انتقال مالکیت را 21 روز اعلام کرده است. ویلاش بوآش چند روز بعد از معارفه‌اش باید برای نشستن روی صندلی ریاست به‌صورت رسمی صبر کند.

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه در شکل‌گیری هویت نسلی است
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • علی مطهری: در خانواده آیت‌الله مطهری با شکاف بین‌نسلی مواجه نیستیم، اما...
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند