Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@18:25:25 GMT

توزیع یک بیانیه جعلی بعنوان پاسخ رضایی به نمایندگان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۵۴۶۲

ستاد انتخاباتی دکتر رضایی، بیانیه منسوب به این نامزد انتخابات ریاست جمهوری را که در پاسخ به بیانیه نمایندگان مجلس منتشر شده، تکذیب کرد.

ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی، عصر روز چهارشنبه ۲۶خرداد۱۴۰۰ بیانیه منتشر شده در فضای مجازی را که طی آن از طرف این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از آیت الله رئیسی منتشر شده، تکذیب کرد و آن را نمونه‌ای از بد اخلاقی‌های سیاسی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تکذیبیه آمده است:دکتر محسن رضایی، با تکذیب این اطلاعیه جعلی، یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مجلس انقلابی و کارآمدی می داند که بر آمده و عصاره فضائل ملت ولایتمدار ایران اسلامی است و همکاری با نمایندگان این مجلس در راس برنامه های دولت اقدام و تحول خواهد بود.

بدیهی است اخبار و مواضع رسمی دکتر محسن رضایی از سوی ایشان و ستاد مرکزی انتخاباتی ایشان و از مسیر رسانه‌های رسمی یا سایت اطلاع رسانی ایشان (rezaee.ir) منتشر خواهد شد و سایر مطالب قابل اعتماد نیست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محسن رضایی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها

حبیب‌زاده، منتخب مردم مرند در مجلس شورای اسلامی روایت کامران غضنفری از دیدار با یکی از مدیران مجلس را ناصحیح دانست و گفت: به هیچ وجه بحثی درباره قول و وعده برای رأی دادن به ریاست مجلس نبوده و خلاف‌گویی است». - اخبار سیاسی -

حبیب‌زاده منتخب مردم مرند در مجلس شورای اسلامی ضمن نادرست دانستن روایت کامران غضنفری از دیدار با یکی از مدیران مجلس به خبرنگار تسنیم گفت: «من در آن جلسه مورد اشاره دکتر غضنفری بوده‌ام، به هیچ وجه بحثی درباره قول و وعده برای رأی دادن به ریاست مجلس نبوده و خلاف‌گویی است».

حبیب‌زاده که در این جلسه حاضر بوده، در ادامه به آنچه در این جلسه اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت: « آنچه بوده توضیحات اینجانب درباره اعتقادم به مدیریت آقای قالیباف بوده که آقای غضنفری در این میان از آن مقام محترم اجرایی درخواست کرد که درباره عدم تصویب طرح صیانت و فضای مجازی از رئیس محترم مجلس سوال کند، من یک سرباز حضرت آقا و فردی بدون وابستگی به هیچ جریانی هستم و آقای غضنفری را هم فردی دلسوز دیدم اما روایت ایشان صحیح نیست».

این نماینده منتخب مجلس دوازدهم در پایان تصریح کرد: «در آن جلسه آن مسئول مربوطه از آقای غضنفری مدارکش را گرفت و کارهای کارت تردد ایشان به مجلس را برایش انجام داد و خیلی هم احترامش کرد و حرفهای وعده مالی و کمیسیون غیرواقعی هست، در آستانه آغاز کار مجلس دوازدهم بدون حاشیه ها باید دنبال خدمت بی منت به مردم و فداکاری برای انقلاب و مردم باشیم».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش