Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد سید جواد میرحسینی افزود : این طرح  با مشارکت داوطلبانه اعضای داوطلب و جوان جمعیت هلال احمر، در حوزه های انتخاباتی صندوق های اخذ رای استان همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.

وی هدف از اجرای این طرح را تامین سلامت و زندگی انسان ها و انسجام بخشی و اجرایی سازی رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی افزود: پیرو جلسه وزارت کشور که با حضور رئیس جمعیت هلال احمر و مسولان و مقامات کشوری و لشکری  برگزار شد، حضور حامیان سلامت، جهت نظارت و اجرای پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای و همچنین ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری بر مبنای حمایت بهداشتی از رای دهندگان در نظر گرفته شد.

 وی خاطرنشان کرد: در صورت بر پایی صندوق های رای برای بیماران مبتلا به کرونا، اعضای داوطلب، جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر، در شعبه های ویژه رای گیری این بیماران نیز حضور دارند. 

این مسئول در ادامه گفت: در طرح «حامیان سلامت» در هر شعبه اخذ رأی حداقل ۲ نفر از جوانان عضو جمعیت هلال‌احمر حضور دارند، با توجه به وجود حدود ۱۹۱۹ شعبه اخذ رای در استان یزد ، بیش از ۳۸۰۰ جوان عضو جمعیت هلال‌احمراستان در این طرح حضور فعال خواهند داشت.

وی به عدم دخالت اعضای جمعیت هلال احمر در فرآیند انتخابات تاکید کرد، و افزود: هیچ یک از حامیان سلامت حق کمک به تعرفه نویسی و ممهور کردن شناسنامه رای دهندگان و یا فعالیت تبلیغاتی برای نامزدهای انتخاباتی را ندارند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد در خصوص وظایف مجریان طرح حامیان سلامت گفت: اعضای جمعیت هلال احمر در ضد عفونی کردن شعب اخذ رای، تذکر شفاهی، جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ضد عفونی کردن دست رای دهندگان و در صورت نیاز استان ها با در اختیار گذاشتن امکانات غربالگری از سوی دانشگاه علوم پزشکی تب سنجی نیز انجام خواهد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها روز جمعه ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ یزد انتخابات ریاست جمهوری سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ یزد انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ یزد انتخابات ریاست جمهوری سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر حامیان سلامت اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید

به گزارش جام جم آنلاین،رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان با اشاره به آبگرفتگی صحن مزار سیدعلی (ع) گفت: با تلاش امدادگران هلال‌احمر دو شهرستان نهبندان و سربیشه آب‌گرفتگی در محوطه حرم تخلیه شد.
 ایمانی‌فردبا بیان اینکه بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد ، افزود:  بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.
وی گفت: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان افزود: سه منزل مسکونی نیز در روستا براثر ورود سیلاب دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

 

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟