Web Analytics Made Easy - Statcounter

مثلث آنلاین: سید حسین نقوی حسینی ادامه داد: «در این بین دیگر فرقی نمی‌کند اصلاح‌طلبان چه کار می‌کنند، خواه آنها بخواهند از آقای همتی حمایت کنند یا نه یا آنکه آقای مهرعلیزاده به نفع همتی کنار برود یا هر دو بمانند یا هرچیز دیگر در هر صورت آقای رئیسی رأی بالا را دارد و رئیس‌جمهور خواهد شد».

این فعال سیاسی درباره پایگاه رأی اصلاح‌طلبان بیان کرد: «واقعیت این است که اصلاح‌طلبان در هر شرایطی کاری از دستشان بر نمی‌آید زیرا آنها با چه عملکردی می‌خواهند درخواست رأی از مردم کنند؟ در این هشت سال جز خسارت چیزی بر کشور وارد نکردند؛ بنابراین امتیازی ندارند که بر آن مانور دهند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره اینکه نامزدهای اصولگرا به نفع رئیسی کنار می‌روند یا نه، اظهار کرد: «به نظر من بهتر است که نامزدهای اصولگرا در صحنه بمانند و کنار نروند زیرا رأی آنها مشکلی برای آقای رئیسی ایجاد نمی‌کند. پس بهتر است در صحنه بمانند تا اتهام نامزد پوششی هم به آنها زده نشود و اتفاقا من به صلاح نمی‌دانم که کنار بروند».

نقوی حسینی در پایان گفت: «امیدوارم انتخابات پر شوری برگزار شود و همه ملت ایران روز جمعه پای صندوق‌های آراء بیایند».

منبع: فردا

کلیدواژه: اصلاح طلبان حسین نقوی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه بعد از فوت یک نفر از دارایی‌های کامل او باخبر شویم؟

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، یک کارشناس حقوقی در برنامه به خانه برمی‌گردیم درباره اینکه چگونه بعد از فوت متوفی از دارایی های کامل وی باخبر شویم گفت: با دادخواست تحریر ترکه به شورای حل اختلاف آنجا استعلام‌ها انجام می‌شود و اموالی که سند رسمی داشته باشد مانند ملک ها، ماشین‌ها و حساب بانکی استعلام آنها می‌آید ولی اگر سند نداشته باشند و وکالتی خریداری شده باشد باید تحقیقات میدانی شود و راه دیگری برای اخذ استعلام آنها وجود ندارد.

کد خبر 848086 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم فرزندآوری سازمان‌ بهشت‌ زهرا

دیگر خبرها

  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • چگونه بعد از فوت یک نفر از دارایی‌های کامل او باخبر شویم؟