Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اسدالله بادامچیان» عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی هفته افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: شهدا مایه ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و این موضوع همواره توطئه دشمنان را در مقابله با ایران اسلامی به بن‌بست کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: امروز نیز دشمنان قسم خورده نظام، انتخابات ایران اسلامی را هدف قرار داده‌ است و تلاش دارند تا با پاشیدن بذر ناامیدی، مردم را از حضور در این عرصه مأیوس کنند.

به گفته بادامچیان، مردم در انتخابات باید به کسی رأی دهند که توانایی اجرای بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب را داشته باشد.

وی با گرامیداست یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر اظهار داشت: شهید بهشتی از جلوه‌های ویژه انقلاب اسلامی است از این رو امام خمینی(ره) درباره وی فرموده‌اند که «بهشتی یک ملت است برای ملت ما»، که این عبارت برای هیچ شهید دیگری بکار برده نشده است.

بادامچیان با اشاره به این که شهید بهشتی دانشمند بروز و فعال عرصه دین و سیاست بود اظهار داشت: شهید بهشتی انسانی با برنامه، عالم به زمان، آینده نگر، مجاهد واقعی و معتمد واقعی امام خمینی (ره) بود که شاید ابعاد شخصیتی کامل او در این زمان کشف نشده است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: هر چند که در زمان حیات، نسبت‌های ناروایی به شهید بهشتی داده شد ولی همین که امروز برای بزرگداشت و یادبود ایشان مراسم های مختلفی برگزار می‌شود، تمامی آن تهمت‌ها و افتراها بی‌اثر شده است.

وی اظهار داشت: در خصوص هفتم تیر و واقعه شناسی این مناسبت بزرگ، به نگرشی جدید برای نسل جوان نیاز است تا آنان از واقعیت‌های امروز جامعه آگاهی کامل را به دست آورند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این جلسه اظهار داشت: چهلمین سالگرد فاجعه ترور آیت الله بهشتی و یارانش را در حالی پشت سر می‌گذاریم که ابعاد مختلف این جنایت و تبیین جایگاه و شخصیت این شهید بزرگوار می تواند برای همه مردم خصوصا نسل جدید تبیین و واکاوی شود.

حجت الاسلام «سیدمحسن محمودی» افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بنا به رهنمود رهبر معظم انقلاب به موضوع هفته حقوق بشر آمریکایی ورود کرده است تا با استفاده از این فرصت روحیه ددمنشانه آمریکا را به نسل حاضر و دنیا معرفی کند.

وی در خصوص برنامه های پیش بینی شده در این هفته نیز گفت: برنامه‌های هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی از ۶تیرماه در مسجد ابوذر آغاز می شود و ویژه برنامه های متعدد بصیرتی با محوریت تبیین جنایات بی شمار آمریکا علیه ایران اجرا می شود.

ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با دعوت از آحاد مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات روز جمعه گفت: حضور در انتخابات بسیار مهم است اگرچه دشمنان و خسته های داخلی دم از تحریم آن می زنند ولی انشاءالله ملت ما افتخار دیگری را خلق خواهند کرد.

محمودی یادآور شد: فتنه ای که در هفتم تیر رخ داد فتنه نفوذ و براندازی بود، فتنه‌ای که هم اکنون هم به نوعی دیگر درجریان است تا بین مردم و امام امت فاصله بیندازد.

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین اسدالله بادامچيان امام خمینی حزب موتلفه اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین اسدالله بادامچيان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین اسدالله بادامچيان امام خمینی حزب موتلفه اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهید بهشتی هفتم تیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۵۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین موسی پور در دیدار با مسئولان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان گفت: باید از فرصتی که سردار سلیمانی در استان کرمان ایجاد کرده با طرح‌های خلاقانه و نو برای رشد فرهنگی بهره ببریم.
وی به عملیات شگفت آور وعده صادق هم اشاره کرد و گفت اکنون ایران اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب به عنوان یک ابرقدرت در منطقه مطرح است. 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور دیشب هم با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان دیدار کرد و گفت : افتخار و عزت این نظام مدیون ایثارگری های شهدا وخانواده های معظم آنهاست .

دیگر خبرها

  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد