Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-09@05:04:09 GMT

سخنگوی ستاد انتخابات کشور: زاکانی انصراف نداده است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۶۰۰۴

سخنگوی ستاد انتخابات کشور: زاکانی انصراف نداده است

موسوی گفت: انصراف نامزد‌ها منوط به اعلام مکتوب انصراف به وزارت کشور از سوی نامزد یا نماینده تام الاختیار وی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سید اسماعیل موسوی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پی پرسش‌های مکرر خبرنگاران در خصوص خبر انصراف آقای علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد؛ تا این لحظه فقط انصراف یک نامزد ریاست جمهوری یعنی آقای محسن مهرعلیزاده به وزارت کشور واصل شده که مراتب آن در اطلاعیه شماره ۱۷ ستاد انتخابات کشور، اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل انتخابات وزارت کشور افزود: بر اساس تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون انتخابات ریاست جمهوری، هریک از داوطلبان ریاست جمهوری در صورت تمایل به انصراف از داوطلبی باید شخصاً و یا از طریق نماینده تام الاختیار خود و به صورت کتبی انصراف خود را به وزارت کشور اعلام کنند.

دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به عدم وصول انصراف مکتوب از سوی آقای علیرضا زاکانی به وزارت کشور، از نظر وزارت کشور، ایشان منصرف شناخته نمی‌شود و کماکان نامزد انتخابات ریاست جمهوری برشمرده می‌شود و بالتبع، برنامه‌های تبلیغاتی وی از صدا و سیما پخش می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: علیرضا زاکانی ستاد انتخابات کشور وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، با اکثریت آراء پیروز شد، با ادای سوگند در مراسم تحلیف در کاخ کرملین، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری خود را آغاز کرد.

تاریخچه آیین برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری که امروز(سه‌شنبه) در کرملین برگزار شد، به سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد. این سنت در سال ۲۰۲۴ نیز با حضور شماری از مقامات برجسته روسیه، قضات و اعضای پارلمان این کشور ادامه یافت. براساس اعلام دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به این مراسم دعوت شده‌ بودند.

پوتین که در انتخابات ماه مارس با کسب ۸۷.۲۸ درصد آراء، قاطعانه به پیروزی رسید، دقایقی پیش با ادای سوگند، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری‌اش را شروع کرد.

کد خبر 6099399

دیگر خبرها

  • مسئولین پاسخگو باید نتیجه کارها را به مردم گزارش دهند
  • محسن رضایی زیر ذره‌بین؛ از دوستی قدیمی با قالیباف تا تغییر استراتژی!
  • اطلاعیه شماره (۲) ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • کاندیداهای دور دوم انتخابات برای ورود به مجلس چقدر باید رأی بیاورند؟
  • استراتژی جدید برادر محسن؟ / رای اصولگرایی به رضایی برای زدن قالیباف
  • داوطلبانی وارد مجلس می‌شوند که بالاترین رای را کسب کنند
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب
  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان