Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اسماعیل رستم پور روز چهارشنبه در نشست با بخشداران و دهیاران شهرستان بانه اظهار داشت: در چهارچوب وظایفی که برعهده دهیاران است روستاها باید در جنبه های مختلف امنیتی، سیاسی و فرهنگی نقش ایفا کنند.

وی اضافه کرد: دهیاران به عنوان بازوان توانمند و مجری سیاست ها و برنامه های کلان دولت در روستاها باید برای بالا بردن سطح آگاهی روستاییان در راستای سوق دادن مردم برای انتخاب فرد اصلح تاثیر گذار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستم پور با بیان اینکه آرای مردم امانت است و هدف تمامی نهادهای متولی امر انتخابات برگزاری انتخابات سالم و پرشور است گفت: روز ۲۸ خرداد روز بزرگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است در این روز حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس اضافه می شود.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران انقلاب مستضعفین است و از بطن جامعه برخواسته‌ است ادامه داد: با توجه به موقعیت سیاسی کشور حضور مردم در پای صندوق های رای به عنوان یک اصل و هدف در نظر گرفته می شود.

رستم پور گفت: یکی از افتخارات جامعه اسلامی ما خدمت بی منت مسوولین به مردم و نظام است در جای که رهبر معظم انقلاب اسلامی خود را خادم مردم می داند مسوولین باید نهایت تلاش خود را برای خدمتگذاری به نظام و مردم بکار کار بگیرند.

وی با بیان اینکه دشمنان تمام نیروهای خود را بسیج کرده تا در روند انتخابات خلل ایجاد کنند اضافه کرد: مشکلات اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه یکی از مشکلات جامعه است و همه مردم با آن مواجه هستند و تنگناهای مالی برای دولت ایجاد کرده است.

فرماندار شهرستان بانه اظهار داشت: دهیاران علاوه بر وظایفی که در حوزه عمرانی دارند وظیفه مهم حفظ امنیت را در روستاها برعهده دارند و در این زمینه باید نهایت تلاش خود را بکار بگیرند.

وی ادامه داد: دهیاران باید اعتبارات اختصاص یافته را در راستای توسعه و عمران روستاها مدیریت کنند و با ارتباط موثر با ادارات بستر را برای توسعه و رشد کشاورزی روستاها فراهم کنند.

رستم پور یاد آور شد: دهیاران در روستاها وظایف بیشتری نسبت به شهرداران برعهده دارند چراکه در شهرها فرماندار کار شهردار را کمتر می کنند.

در شهرستان بانه ۱۱۰ شعبه رای به صورت سیار و ثابت پیش بینی شده و انتخابات در ۱۳۳ روستای این شهرستان برگزار می شود.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان واقع شده است.

برچسب‌ها کردستان مشارکت انتخاباتی بانه دهیاران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان مشارکت انتخاباتی بانه کردستان مشارکت انتخاباتی بانه دهیاران رستم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است

به گزارش خبرنگار مهر، مختار رجایی فر ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بیماری تب مالت سویه‌های مختلفی دارد و بحث ریشه کنی آن امکان‌پذیر نیست.

وی بیان داشت: باید در این راستا پیشگیری و آگاهی‌رسانی انجام شود و مردم نیز همراه باشند

رجایی فر با بیان اینکه وقتی بیماری دام مثبت می‌شود، دامدار از انجام کشتار فرار می‌کند، گفت: درمان بیماری تب مالت زمانبر بوده و درمان طولانی مدت نیاز دارد، در برخی مواقع، بعد از شش ماه یا یک سال درمان، بیمار به ظاهر خوب می‌شود ولی بعد از یکسال دوباره علائم بیماری ظاهر می‌شود و این باعث تشخیص اشتباه پزشک می‌شود.

کد خبر 6092155

دیگر خبرها

  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد