Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس ‌شرکت انتخاب اصلح را مهم خواند وگفت: تلاش ما این باشد تا فردی انتخاب کنیم که مدل و مکتب شهید سلیمانی را در دولت حاکم کند و در این آزمون بزرگ تک تک آرا اثر دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ حجت الاسلام مجید نصیرایی عصر امروز در جمع نمازگزاران مسجد جامع بشرویه حاضر شد و دهه کرامت و میلاد علی بن موسی الرضا(ع) را پیشاپیش تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بیان اقدامات یک ساله مجلس شورای اسلامی به تصویب قوانین اقدام متقابل راهبردی رفع تحریم ها، مالیات بر خانه های خالی، قانون مالیات بر عایدی سرمایه و قانون الزام دولت بر ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی، اشاره کرد وگفت: در یک سال گذشته هجمه های زیادی به مجلس وارد شد که ناشی از نگاه سیاسی حاکم بر کشور بود اما خوشبختانه تایید عملکرد یک ساله مجلس توسط مقام معظم رهبری، سند زرینی بود که زحمات یک ساله نمایندگان را شیرین و گوارا ساخت.

‏وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در حوزه راه و حوزه بهداشت و درمان بیان کرد: انشاالله به زودی و بعد از نهایی شدن، نتیجه پیگیری‌های انجام شده را به اطلاع مردم خواهد رسید.

اهمیت حضور در انتخابات از نگاه مردم یزد / همه موظف به حضور در انتخابات و انتخاب اصلح هستیم ‌دعوت سپاه از آحاد ملت ایران برای مشارکت حداکثری در انتخاباتکاندیداهای مورد حمایت جامعه مدرسین برای انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان اعلام شدند‌

نصیرایی افزود: برای حل مشکلات  دامداران و عشایر پیگیری‌های متعددی در سه ماه گذشته انجام شده است که در آخرین مورد به اتفاق رئیس سازمان عشایر ایران از مناطق عشایری حوزه انتخابیه بازدید گردید..

وی تصریح کرد: برنامه هایی برای تامین جو و خرید تضمینی دام عشایر و انتقال دام به استان های مجاور اتخاذ گردیده که برخی اجرا و تعدادی نیز در شرف اجرااست.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی با اشاره به گلایه های مردم گفت: وضعیت اداره کشور نابسامان است و هر روز یک مسأله مردم را درگیر می کند به طوری که  یک روز مرغ، یک روز خانه، یک روز خودرو، یک روز روغن و موارد متعدد دیگر، اگر مردم گلایه دارند این مشکلات ناشی از انتخاب غلط است که  محصول آن ضعفهای مدیریتی و نابهنجاری ها است و وقتی جریان لیبرال را میدان دادیم نتیجه اش  وضع امروز می شود.

نصیرایی تاکید کرد : اگر می خواهیم مشکلات بر طرف شود باید ریل را تغییر دهیم و راه حل آن شرکت نکردن در انتخابات نیست و سرنوشت خود را به دست دیگران ندهید.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص وجه دینی انتخابات گفت: مقام معظم رهبری این کار را یک تکلیف شرعی قرار داده اند و هر اقدامی که باعث تضعیف نظام و انقلاب شود بالاترین منکر است.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هم شرکت و هم انتخاب اصلح مهم است و تلاش کنیم تا فردی را انتخاب کنیم که مدل و مکتب شهید سلیمانی را در دولت هم حاکم کند و در این آزمون بزرگ تک تک آرا اثر دارد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی با حمایت از  آیت الله رئیسی از اهالی شهرستان بشرویه خواست تا با حداکثر توان در انتخابات شرکت کنند.

نصیرایی در ادامه از سیاه نمایی و تخریب شورای فعلی انتقاد کرد و گفت: عملکرد این شورا علی رغم فراز و نشیب ها در مجموع عملکرد قابل قبولی است.

وی قدرت تعامل و هماهنگی شورای شهر با  ارکان شهر را عامل مهمی در موفقیت شورا بر شمرد که شورای فعلی را در این خصوص موفق دانست.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم گفت: افرادی را میدان بدهید که خوش فکر، جهادی، انقلابی، وسط میدان و با قدرت تعامل بالا باشند.

وی تاکید کرد: اگر جوانان با انگیزه و پر تلاش و افراد باسابقه و با تجربه در کنار هم قرار بگیرند یک شورای خوب شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/250/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یک روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکتب امام صادق(ع) مروج ارزش‌های انسانی و اسلامی است

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: روش و سیره فردی و اجتماعی امام صادق (ع) یکی از بهترین الگوهای مورد نیاز مسلمانان است، به کارگیری این سیره در زندگی، راه حل مناسب و عملی برای بسیاری از معضلات و مشکلات امروز جوامع مسلمانان است.

وی تبلیغ عملی را مهم‌ترین روش تبلیغی ائمه دانست و خاطرنشان کرد: مؤثرترین روش امامان در عرصه تبلیغ، تبلیغ عملی بود، یعنی خود ایشان تجسم عالی ارزش‌های انسانی منطبق با تعالیم قرآنی بودند.

حجت الاسلام جعفرزاده با تبیین زندگانی آن امام همام گفت: حضرت امام صادق (ع) فردی بسیار راستگو و ساده زیست بوده و بسیار انفاق می‌کردند و به کسب روزی حلال اهمیت فراوان می‌دادند.

وی به ویژگی های رفتاری و فردی ایشان در ایجاد وحدیت رویه بین مردم آن زمان اشاره و تصریح کرد: از نگاه ائمه معصومین (ع) عالم واقعی کسی است که علمش همراه با عمل باشد و امام صادق (ع) در این زمینه می‌فرمایند؛ عالم کسی است که رفتار او گفتارش را تصدیق کند و هر کس که کردار او سخن وی را تصدیق نکند او بر خلاف گفته اش باشد، عالم نخواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل همراهی و همرنگی با مردم را از صفات بارز امام صادق (ع) عنوان کرد و گفت: در روایات متعددی مطرح شده که حتی در شرایط بحرانی امام اجازه نمی‌داد برای وی و خانواده‌اش امتیازی قائل شوند و در تمامی بحران‌های اقتصادی و اجتماعی قناعت و همراهی با مردم را پیشه می‌کرد.

جعفرزاده بیان کرد: امام صادق (ع) توسط شاگردانش دستورالعمل‌های فردی، اخلاقی، اجتماعی و تربیتی را به مسلمانان آموزش داد تا از این رهگذر موفق شوند که مکتب اهل بیت (ع) را به جهان معرفی کند به گونه‌ای که رهنمودهای راهگشای آن بزرگوار در زمینه فردی، اجتماعی، سیاسی، تربیتی، برگ زرّینی در تاریخ شیعه است.

وی گسترش علوم دینی در زمان امام صادق (ع) را یادآور شد و بیان کرد: حضرت امام صادق (ع) در دوران امامت خویش توانست وسیع‌ترین دانشگاه اسلامی را پی‌ریزی کند و در این راستا توفیقات سرشاری به دست آورد به طوری که حدود ۴ هزار نفر از مجلس درس او با واسطه و بدون واسطه استفاده می‌کردند و بسیاری از آنان به مقامات عالی علمی و فقهی نائل شدند.

کد خبر 6096019

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶ مرحله اخذ رای الکترونیک/ نشست رئیسی و استانداران
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • مکتب امام صادق(ع) مروج ارزش‌های انسانی و اسلامی است
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است