Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@04:50:36 GMT

طرز تهیه بستنی ایتالیایی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۶۳۳۲

طرز تهیه بستنی ایتالیایی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز قصد داریم طرز تهیه بستنی ایتالیایی را به شما عزیزان آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم: 

پودر ژلاتین ۱ قاشق چای خوری‌
شیر ۱/۲ پیمانه
کره بدون نمک ۶۰ گرم
وانیل شکری ۲ قاشق چای خوری
آب ۱ قاشق غذاخوری
سفیده تخم مرغ‌ ۳ عدد
پودر شکر ۱/۲ پیمانه‌
شربت قند ۱ قاشق غذاخوری‌
بیسکویت ۱۲۰ گرم

طرز تهیه: 

ابتدا داخل یک کاسه کوچک آب را بریزید و پودر ژلاتین را روی آن بپاشید و اجازه دهید تا ۲ الی ۳ دقیقه بماند تا نرم شود، پس از آن شیر، کره و وانیل را در قابلمه ای مخلوط کنید و روی حرارت ملایم قرار بدهید، سپس این مواد را آرام هم زنید تا شیر گرم و کره در آن آب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس قابلمه را از روی حرارت بردارید و ژلاتین را به آن اضافه کنید تا کاملا حل شود، پس از آن بگذارید این مایه خنک شود و چندبار هم بزنید تا سفت نشود.

پس از این مراحل سفیده‌ها را در کاسه بزرگی با همزن برقی آنقدر به هم بزنید تا کاملا پف کند و از ظرف نریزد. سپس پودر شکر را کم کم به سفیده‌ها اضافه کنید و هم بزنید تا زمانی که مایه تان کاملا غلیظ شود، در این حین آب لیمو را هم به آن اضافه کنید و به مدت ۳۰ ثانیه دیگر هم بزنید. پس از آن، مخلوط شیر را که خنک شده به تدریج به مواد اضافه کنید و آرام مخلوط کنید.

در این مرحله مواد آماده شده را درون دستگاه بستنی ساز بریزید و در صورتی که این دستگاه را در اختیار نداشته باشید مواد را در ظرف فلزی گودی بریزید و آن را در فریزر با درجه بالا قرار دهید.

بعد از دو ساعت مواد به تدریج سفت می‌شود، در این هنگام آن را از فریزر خارج کنید و با همزن آن قدر بزنید تا نرم و یکدست شود؛ و بعد از آن بیسکویت خرد شده را به مواد اضافه کنید. سپس در ظرف را محکم ببندید و دوباره آن را داخل فریزر با درجه کم بگذارید.

قبل از مصرف بستنی، آن را بیرون قرار دهید تا کمی نرم شود، برای تزئین می‌توانید از گیلاس و ویفر و... استفاده کنید.

منبع: بیتوته

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی بستنی ایتالیایی اضافه کنید هم بزنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار فارسی ایتالیایی‌ها: مرگ بر اسرائیل!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 در جریان تظاهرات ایتالیایی‌ها در اعتراض به نسل کشی اسرائیل در غزه، شماری از مردم ایتالیا به فارسی شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دادند. این لحظات جالب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ۷ نکته مهم برای تهیه بستنی ساده خانگی که باید بدانید
  • یک دسر بهاری خوشمزه با توت فرنگی
  • ۷ نکته مهم برای تهیه بستنی ساده خانگی + طرز تهیه
  • شعار فارسی ایتالیایی‌ها: مرگ بر اسرائیل!
  • طرز تهیه دسر شکلاتی رژیمی، با خیال راحت دسر بخورید!
  • نفخ لوبیاها را چطور بگیریم ؟ ؛ طرز تهیه خوراک لوبیا | این غذا سرشار از آنتی اکسیدان است | فوت و فن خوشمزه‌تر شدن این غذای سالم و خانگی
  • طرز تهیه اکبر جوجه با رب انار در خانه + ویدئو | راز خوشمزه شدن اکبر جوجه به روش شمالی‌ها | سس ناردون چیست ؟
  • (ویدیو) طرز تهیه کرپ سیب‌زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده
  • فوت‌وفن تهیه دلمه برگ مو / ترکیب سبزی دلمه برگ مو؛ برای نرم و ترد شدن برگ‌های مو چه کنیم؟
  • (ویدیو) طرز تهیه مرغ کنتاکی رستورانی به روش کی اف سی