Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@21:16:53 GMT

حمایت حزب همبستگی از لیست جمهور و همتی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۶۳۹۶

حمایت حزب همبستگی از لیست جمهور و همتی

حزب همبستگی ایران اسلامی با فراخوان از عموم مردم برای حضور در پای صندوق های رای در روز جمعه 28 خرداد، حمایت خود را از عبدالناصر همتی و لیست جمهور اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، در بخشی از این بیانیه با انتقاد از ردصلاحیت نامزدهای اصلاح طلبان در انتخابات آمده است که با توجه به موضع گیری ها و برنامه‌های دکتر عبدالناصر همتی، حمایت خود را از ایشان در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین "لیست جمهور" در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام کرده و از همه مردم فهیم و فرهیخته ایران دعوت می‌نماید تا با حضور در پای صندوق‌های رای، از مسدود شدن اندک روزنه‌های باقی مانده برای تجلی اراده ملت در ساختار اداره کشور، جلوگیری کرده و پاسخ درخوری به تمامیت خواهان بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

کد خبر 501018

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عبدالناصر همتی عبدالناصر همتی انتخابات 1400 عبدالناصر همتی انتخابات ریاست جمهوری عبدالناصر همتی انتخابات عبدالناصر همتی بانک مرکزی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۶۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اسامی نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بر اساس زیر اعلام شد:

۱- سمیه گلپور چمرکوهی
۲- ریحانه اخلاقی
۳- سمیه رفیعی
۴- زینب قیصری
۵- زهره سادات لاجوردی
۶- علی‌اصغر پورمحمدی
۷- ابوالقاسم جراره
۸- محمد سراج
۹- مجتبی رحماندوست
۱۰- علیرضا سلیمی
۱۱- حسین صمصامی مزرعه آخوند
۱۲- ابراهیم عزیزی
۱۳- پیمان فلسفی
۱۴- سیدنظام الدین موسوی
۱۵- سیدمرتضی محمودی
۱۶- احمد نادری

«احسان محمدحسینی»، مدیر روابط عمومی و امور رسانه شورای وحدت در خصوص این لیست گفت: در فرایند انتخاب نمایندگان تلاش شد در شرایط برابر از نظر صلاحیت، بانوان در اولویت قرار داشته و در صدر فهرست قرار گیرند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان نامزدهای حاضر در عرصه رقابت، ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

کد خبر 6095484

دیگر خبرها

  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه
  • لیست حمایتی جبهه مطالبه مردمی تبریز اعلام شد
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات اعلام شد
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
  • تشکر مردم غزه از دانشجویان آمریکایی
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • حمایت و همبستگی مردم پرتغال از غزه+ فیلم
  • تحریم ایران علیه تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی + جزئیات | کدام مقامات انگلیس در لیست هستند؟