Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال روسیه در اولین بازی از دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) توانست با نتیجه یک بر صفر تیم ملی فنلاند را شکست دهد. این دیدار نیز با مصدومیت عجیب یکی از بازیکنان تیم روسیه همراه بود. مصدومیتی که باعث خارج شدن او از زمین مسابقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول این بازی ماریو فرناندز مدافع روسیه در یک نبرد هوایی در محوطه جریمه فنلاند به شد به زمین خورد و از ناحیه گردن و کمر آسیب جدی دید.

بر اساس اعلام رسانه‌ها، فرناندز از ناحیه قفسه سینه دچار آسیب دیدگی شدید شده و ادامه مسابقات را از دست داده است. این اتفاق در شرایطی است که پیش از این اریکسن ستاره دانمارک در دیدار مقابل فنلاند دچار سکته قلبی شده بود و همچنین کاستانیه بازیکن بلژیک هم در دیدار مقابل روسیه از ناحیه چشم دچار مصدومیت جدی شد و مسابقات یورو را از دست داد.

نکته عجیب این مصدومیت ها اینجا است که پاوارد ستاره فرانسه نیز اعلام کرد که در بازی مقابل آلمان و در برخورد با گوزنس بازیکن این تیم، دچار بی هوشی شده است.

تاکنون تنها ۱۳ بازی از رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ به اتمام رسیده و این مقدار مصدومیت شدید در چنین مسابقاتی در این سطح بسیار عجیب به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید

رونالدو با سابقه‌ترین ستاره تاریخ یورو است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰ جام ملت های اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان