Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@18:25:28 GMT

حزب مردم‌سالاری از مهرعلی‌زاده تشکر کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۶۷۱۲

حزب مردم‌سالاری از مهرعلی‌زاده تشکر کرد

حزب مردم‌سالاری با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تشکر از انصراف محسن مهرعلی زاده از نامزدی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار امیدواری کرد که برای تحقق برنامه مطالبه گرایانه خویش همچنان در عرصه سیاست فعال بوده و کمک نمایند تا چراغ اصلاحات بنیادی در کشور پرفروغ بماند.

به گزارش ایسنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محسن مهرعلی‌زاده
با سلام و تحیت
انصراف حضرتعالی از نامزدی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری علاوه بر باور شما به جریان اصلاح‌طلبی، نمایانگر اوج فداکاری شما در راه خدمت به مردم سرافراز ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب مردم‌سالاری با تقدیر و تشکر فراوان از مواضع اصلاح‌طلبانه شما در طول فعالیت‌های تبلیغاتی و مناظره‌های انتخاباتی از شما می‌خواهد که برای تحقق برنامه مطالبه‌گرایانه خویش همچنان در عرصه سیاست‌ورزی فعال باشید و کمک نمایید تا چراغ اصلاحات بنیادی در کشور همچنان پرفروغ بماند و اطمینان داشته باشید که حزب مردم‌سالاری همواره همچون شما مطالبه‌گر برنامه‌های اساسی برای حاکمیت واقعی مردم بر سرنوشت خویش و تداوم جمهوریت نظام خواهد بود.
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حزب مردم سالاري انتخابات ۱۴۰۰ حزب مردم سالاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به همراهی و همکاری خوب مردم فهیم و با بصیرت استان مرکزی با پلیس در اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از پلیس، سردار هادی رفیعی کیا در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان طرح نور هدف از برگزاری این نشست را قدردانی از فعالان و دست‌اندرکاران اجرای این طرح دانست و اظهار کرد: مردم فهیم ما همیشه ثابت کرده‌اند که قدر خدمت صادقانه خادمان خود را می‌دانند و با حضور و حمایتشان در فضای مجازی و حقیقی به پلیس در اجرای این خدمات کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف پلیس تأمین امنیت و آسایش شهروندان به شمار می‌رود افزود: پاسخ به مطالبات مردمی در مقابله با ناهنجاری‌ها تکلیف قانونی پلیس است که مأموران انتظامی برابر قانون به آن رسیدگی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به همراهی و همکاری خوب مردم فهیم و با بصیرت استان مرکزی با پلیس در اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است.

سردار رفیعی کیا با اشاره به اجرای مطلوب طرح نور در استان مرکزی با همراهی و همکاری خوب و شایسته مردم اظهار داشت: پلیس در اجرای طرح نور با اتکا به برنامه‌های ارشادی به تذکر پرداخته و خوشبختانه تاکنون این طرح به دور از هر حاشیه‌ای و به خوبی در حال پیگیری است.

وی گفت: اولین قدم در اجرای این طرح مطالبه گری در حوزه مسئول سازی برای پای کار آمدن همه دستگاه‌های مسئول در راستای فرهنگ سازی به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی هدف دشمن از موضوع متزلزل کردن عفاف و حجاب در جامعه را فروپاشی بنیان خانواده و ارزش‌های دینی و معنوی دانست و افزود: در چارچوب قانون و مقررات با هرگونه ناهنجاری و قانون گریزی در جامعه مقابله می‌کند.

سردار رفیعی کیا با اشاره به برنامه‌ریزی ها و اقدامات صورت گرفته از سوی فرا جا برای اجرای طرح نور گفت: پلیس در خط مقدم اجرای طرح عفاف و حجاب در جامعه قرار دارد.

وی با اشاره به همراهی و همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح نور و مقابله با ناهنجاری‌های حوزه عفاف و حجاب گفت: خدمت به این مردم فهیم و با بصیرت بزرگترین افتخار پلیس در تأمین امنیت جامعه به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه اجرای قانون عفاف و حجاب احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه همان هدف امام حسین (ع) و یاران با وفایشان در حادثه کربلا به شمار می‌رود خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تبعیت از قیام عاشورا در راستای دفاع از ارزش‌های دینی و معنوی از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

کد خبر 748500

دیگر خبرها

  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • رستگاری به افق فلسطین