Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@11:21:00 GMT

بنزما: اینگونه رابطه ام با مورینیو خراب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۶۹۴۸

بنزما: اینگونه رابطه ام با مورینیو خراب شد

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید در مورد دلایل خراب شدن رابطه خود با ژوزه مورینیو صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر دوران حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت رئال مادرید بود که او در انتقاد به عملکرد ضعیف کریم بنزما، او را به گربه تشبیه کرده و مدعی شد باید با سگ ها به جای گربه به شکار برود. کریم بنزما حالا بعد از سال ها فاش کرد همان مقطع پیش مورینیو رفته و ابراز گله کرده و البته رابطه طرفین بعد از این مصاحبه سرمربی پرتغالی شکرآب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کریم بنزما گفت: "ما همیشه رابطه خوبی داشتیم، اما پس از آن عبارات و جملات دیگر شرایط مثل قبل پیش نرفت. من برای مورینیو احترام زیادی قائل بودم، اما وقتی آتگونه در موردم صحبت کرد، دیگر این احترام به مرور زمان کمنر شد. البته من تمام حرف هایم را به مورینیو زدم و آن مکالمه بین ما نزدیک به یک ساعت طول کشید.

 

در آن جلسه به مورینیو گفتم که من یک فوتبالیست هستم و تو سرمربی من هستی، به همین دلیل من به تو احترام می گذارم و این احترام فقط برای این است که تو سرمربی من هستی. از آن به بعد مورینیو دیگر هرگز در مورد گربه، سگ یا چیز دیگری صحبت نکرد. من اصولا انسانی خجالتی هستم، اما اگر شما من را مسخره کنید حرفم را به شما می زنم. من همیشه معتقدم اگر هر کسی حرف خود را به صورت صریح بیان کند خیلی بهتر است."

ژوزه مورینیو (سرمربی) رئال مادرید آ اس رم کریم بنزما

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید آ اس رم کریم بنزما کریم بنزما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا رکورد لورکوزن را خراب می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، لورکوزن 46 بازی متوالی است که نباخته و اخیرا توانست قهرمان بوندسلیگا شود. در چند بازی این تیم تا دقیقه 90 بازنده بود ولی موفق شد ورق را برگرداند. لورکوزن فردا در نیمه نهایی لیگ اروپا حریف دشواری مثل رم پیش رو دارد و پاردس معتقد است این توان را دارند تا در الیمپیکو برنده شوند.

پاردس ابتدا از دانیله ده روسی تمجید کرد و گفت: «از همان روز او او من را وادار به تحسین کرد. می دانستیم ده روسی چه شخصیتی دارد و اینکه اسطوره باشگاه است. او الگو بود و ایده خاصی دارد که آن را دنبال کردیم و جواب هم داده است. افتخار می کنم شاگرد ده روسی هستم.»

پاردس ادامه داد: «هنگامی که او وارد تیم شد، اشتیاق زیادی به تیم تزریق کرد. شرایط تیم خوب نبود ولی با او انگیزه زیادی برای خروج فوری از بحران پیدا کردیم. همچنین سبک بازی مربی باعث شد رشد کنیم، بهتر بازی کنیم و نتیجه بگیریم. امیدواریم روند خوب را به همین منوال ادامه دهیم.»

نظر شما در مورد بایر چیست؟ «ما می دانیم که با تیم بسیار بسیار قدرتمندی بازی داریم. آنها این قدرت را در تمام سال نشان داده اند. لورکوزن هنوز شکست نخورده اما ما فقط به فکر خودمان هستیم. می خواهیم بازی خود را انجام می دهیم و به بهترین شکل ممکن آماده شده ایم. معتقدم با حمایت هواداران می توانیم رکورد لوکوزن را خراب کنیم.»

رم می تواند قهرمان شود؟ «بله، این چیزی است که ما می خواهیم. ما اهمیت این مسابقه و این رقابت را می دانیم. پیروزی در بازی رفت اتفاق بسیار خاصی خواهد بود. این یک جام بزرگ اروپایی است و انگیزه ما فوق العاده بالاست.»

دیگر خبرها

  • کریم هوادار مثل کریم بنزما! (عکس)
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید
  • کریم بنزما به رئال مادرید بازگشت؟ + عکس
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • کریم بنزما به رئال مادرید برگشت
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • فردا رکورد لورکوزن را خراب می‌کنیم