Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرخیو راموس و رئال مادرید به پایان راه رسیدند.
به گزارش آریا، با اعلام رسمی سایت باشگاه، سرخیو راموس و رئال مادرید بعد از 16 سال به همکاری خود خاتمه دادند. بیانیه رسمی رئال مادرید را در ادامه می خوانید: باشگاه رئال مادرید اعلام می کند که فردا 17 ژوئن و از ساعت 12:30 به وقت محلی، مراسمی برای ادای احترام و خداحافظی با کاپیتان ما، سرخیو راموس برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس باشگاه، فلورنتینو پرز در این مراسم حضور خواهد داشت. سرخیو راموس پس از آن در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی در برابر رسانه ها ظاهر خواهد شد.
گفتنی است که کارلو آنچلوتی تلاش زیادی برای متقاعد کردن کاپیتان انجام داد اما او قصد ماجراجویی جدیدی کرده است.
سرخیو راموس به عنوان کاپیتان رئال مادرید، 12 جام قهرمانی را بالای سر برد. سرخیو راموس و رئال مادرید بعد از 16 سال به پایان راه رسیدند و شماره 4 تاریخی رئال مادرید بعد از فرناندو هیرو، بار دیگر خالی شد. به نقل از Opta، راموس 671 بازی با پیراهن رئال مادرید انجام داد و در این مدت 101 گل به ثمر رساند. مدافع 35 ساله اسپانیایی 5 قهرمانی لالیگا، 4 جام لیگ قهرمانان اروپا، 4 سوپرکاپ اسپانیا، 3 سوپرکاپ اروپا، دو کوپا دل ری، 4 قهرمانی در جام باشگاه های جهان را به همراه رئال مادرید فتح کرد.
علاوه بر این، سرخیو راموس در کنار لیونل مسی با 45 حضور در الکلاسیکو، با سابقه ترین بازیکنان تاریخ این رقابت مهیج هستند که حالا این دوئل هم به پایان رسید. آخرین جام قهرمانی رئال مادرید بدون راموس، به سوپرکاپ اسپانیای فصل 2003/04 برمی گردد. سرخیو راموس چهارمین بازیکن تاریخ رئال مادرید با انجام بیشترین بازی در لالیگا است (469). سرخیو راموس به همراه مارسلو و سانچیس دومین بازیکنان پر افتخار تاریخ باشگاه بعد از خنتو محسوب می شوند که 23 جام کسب کرده بود.
ظاهراً باشگاه رئال مادرید و شخص فلورنتینو پرز اقدامی برای ادامه همکاری با سرخیو راموس نکرده است. سرخیو راموس، کاپیتان تیم رئال مادرید بعد از 16 سال و کسب تمامی عناوین و افتخارات ممکن با پیراهن این تیم، فردا به طور رسمی جدا خواهد شد. به نقل از COPE، راموس احساس دل شکستگی می کند، چرا که قصد جدایی نداشت. او طی دو روز اخیر تصور می کرد که از سوی باشگاه اقدامی صورت خواهد گرفت اما هیچ اتفاقی رخ نداد. کاپیتان سابق رئال مادرید فردا طی کنفرانس مطبوعاتی همه چیز را اعلام خواهد کرد. او از شرایط موجود بسیار ناراحت است. او تا لحظه آخر منتظر باشگاه ماند و هیچوقت قصد جدایی نداشت. گفته می شود که یکی از میان پاریس یا لندن مقصد احتمالی این مدافع 35 ساله خواهد بود.
قرارداد راموس با رئال مادرید دو هفته دیگر به پایان می رسد و بعد از اینکه مذاکرات طولانی دو طرف برای تمدید قرارداد به نتیجه نرسید، سرانجام تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت. این مدافع باتجربه خواستار تمدید قراردادش برای دو فصل دیگر بود اما رئالی ها پیشنهادی یک ساله با کسر 10 درصد از دستمزد فعلی اش را پیشنهاد دادند که مورد قبول راموس قرار نگرفت و او اکنون بعد از 16 سال از رئال مادرید جدا خواهد شد.
علی رغم اینکه دو طرف برای تمدید قرارداد به توافق نرسیدند، به نظر می رسد که اختلافی بین آنها وجود ندارد و باشگاه رئال مادرید با احترام زیادی با راموس وداع کند. او که بعد از جدایی ایکر کاسیاس در سال 2015، کاپیتان اول رئال در 6 سال گذشته بود، با گلزنی در فینال چمپیونزلیگ 2014 در آخرین ثانیه های بازی، زمینه ساز فتح دسیما بود و پس از آن 3 بار دیگر به عنوان کاپیتان، جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر برد تا به یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ باشگاه تبدیل شود.
راموس در حالی سانتیاگو برنابئو را ترک می کند که علاوه بر 4 قهرمانی در چمپیونزلیگ، پنج قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در کوپا دل ری، چهار قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها و سه سوپرکاپ اروپا را نیز در کارنامه دارد. به این ترتیب، او پس از پاکو خنتو، پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرخیو راموس رئال مادرید رئال مادرید بعد سرخیو راموس بعد از 16 سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی خانه مجلل سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال را در شهر مادرید به ارزش ۱۸.۵ میلیون یورو(بیش از ۱۲۰۰میلیارد تومان) خریداری کرد.

گران ترین فوتبالیست دنیا با ارزش ۱۸۰ میلیون یورو برای خرید این قصر مجلل به اندازه خرید ۱۵ آپارتمان ۱۰۰ متری در داخل تهران(با میانگین متری ۸۱ میلیون تومان) هزینه کرد.

کیلیان امباپه زمستان گذشته تمام توافقات لازم با مدیران باشگاه رئال را انجام داده تا در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شود.

قرارداد بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن با رئال مادرید ۵ ساله خواهد بود و دستمزد کاپیتان تیم ملی فرانسه در برنابئو سالیانه ۲۰ میلیون یورو است.

در زیر می توانید توانایی امباپه را تماشا کنید.


بر اساس گزارش نشریه مارکا، امباپه برای خرید این خانه مجلل با سرخیو راموس همبازی اش ماه ها مذاکره کرد و در نهایت به توافق نهایی رسیدند و این قصر «جزو ۱۰ خانه گران قیمت شهر مادرید» به شمار می آید.

رسانه مادریدی گزارش می‌دهد که این قصر بزرگ مجهز به زمین تمرین، استخر و تمام امکانات ورزشی و موقعیتی نزدیک به زمین تمرین رئال قرار دارد تا ستاره فرانسوی به راحتی در تمرینات حضور پیدا کند.

کد خبر 849146 منبع: فارس برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید