Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:00:37 GMT

عملیات «سیف القدس» ترسو بودن دشمن اشغالگر را ثابت کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۷۶۸۰

عملیات «سیف القدس» ترسو بودن دشمن اشغالگر را ثابت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الآن، «زیاد نخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه چهارشنبه در سخنانی تأکید کرد که اشغالگران صهیونیست جرأت حمله به غزه را ندارند.

نخاله در ادامه افزود: «اشغالگران اسرائیلی در خلال عملیات سیف القدس جرأت نکردند علیه غزه خطایی مرتکب شوند. این ترسی که صهیونیست‌ها تجربه‌اش می‌کنند، یکی از نمودهای قدرت مقاومت است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین گفت: «تلاش‌هایی (از سوی دشمن) در جریان است تا این پیروزی را کمرنگ جلوه دهند؛ اما ما نسبت به تمامی این امور آگاه هستیم».

گفتنی است که دقایقی پیش هم رسانه‌های فلسطینی از درگیری شدید نظامیان صهیونیست با جوانان فلسطینی در محله سلوان در قدس اشغالی خبر داده‌اند.

در جریان این درگیری‌ها نظامیان صهیونیست علیه معترضان فلسطینی از گلوله‌های پلاستیکی و گلوله‌های گازی استفاده کردند.

کد خبر 5236890

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین کرانه باختری قدس اشغالی جنبش جهاد اسلامی زیاد نخاله ایالات متحده امریکا فلسطین رژیم صهیونیستی جو بایدن روسیه عراق ولادیمیر پوتین ناتو افغانستان ایران برجام رجب طیب اردوغان جی هفت نفتالی بنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی/ مجری عملیات به شهادت رسید+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع فلسطینی از زخمی شدن یک نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در اطراف باب الساهره (یکی از دروازه های مسجدالاقصی) در منطقه قدیمی قدس خبر دادند.

مجری فلسطینی این عملیات با استفاده از سلاح سرد این نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و پس از آن در تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

کد خبر 6093118 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • فیلم/ حمله موشکی سرایا القدس به نیروها و ادوات جنگی اشغالگران در نتساریم
  • عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی/ مجری عملیات به شهادت رسید+ فیلم
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • شهادت ۳۴ فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس