Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و جو بایدن همتای آمریکایی وی در عصر روز چهارشنبه، بعد از ۱۰ سال و برای نخستین باردر ژنو با یکدیگر دیدار کردند و به رایزنی درباره مسائل مختلف پرداختند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه نیز پس از نشست هیأت روسی با هیأت آمریکایی در ژنو درپاسخ به پرسش خبرگزاری اسپوتنیک مبنی بر احتمال حذف نام آمریکا از لیست کشور‌های غیردوست پس از دیدار رؤسای جمهور دو کشور گفت: خیر، هیچ دلیلی برای انجام چنین امری وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کاخ کرملین پیش از این با محکوم کردن تمایل آمریکایی‌ها برای محدود کردن روسیه، اظهار کرده بود که، اینگونه اظهارات پیش از دیدار رؤسای جمهور دو کشور، مخرب و غیرسازنده خوهد بود.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانسی خبری بعد از دیدار با ولادیمیر پوتین، همتای روس در ویلای لاگرانژ ژنو گفت: «ما مسئولیت مشترکی با پوتین برای مدیریت روابط خوب بین دو کشور داریم.»

پوتین نیز با بیان اینکه «آمریکا اعلام کرده روسیه دشمن این کشور است؛ همچنان‌که در سال ۲۰۱۷ کنگره چنین چیزی را نشان داد»، گفت: «اگر روسیه دشمن آمریکا باشد، سازمان‌های مورد حمایت آمریکا در روسیه باید دشمن مسکو به شمار روند.»

رئیس‌جمهور روسیه ادامه داد: «هر آنچه که در آمریکا و روسیه می‌گذرد، مسئولیتش با سران سیاسی است. ما تنها یک پایبندی داریم و آن اجرای توافق مینسک است اگر کی‌یف آماده باشد.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پسکوف روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است

به گزارش قدس آنلاین، نشست مشترک اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در نشست مشترک هیات دولت و استانداران با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: در دور اول انتخابات شاهد تحقق ۴ مولفه بودیم که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند یعنی امنیت سلامت رقابت و مشارکت در انتخابات.

وی افزود: در دور اول شاهد انتخاباتی بودیم که کاملاً رقابتی بود. دارای امنیت بود و در عین حال سالم و مشارکتی برگزار شد که جا دارد از همه دست‌اندرکاران مرحله اول انتخابات تشکر کنیم و ان شاءالله برای مرحله دوم نیز شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

رییس جمهور با اشاره به اهمیت موضوع امنیت در کشور تاکید کرد: در خصوص مساله امنیت باید از همه حافظان امنیت کشور تشکر کنم و تاکید کنم که دشمن به دنبال آن است بر برخی امواج سوار شود و ناامنی‌هایی را در گوشه و کنار کشور ایجاد کند.

این اجلاس، اولین نشست مشترک هیأت دولت به ریاست رئیس جمهور با استانداران در سال جاری است. سال گذشته نیز دو بار این نشست برگزار شده بود.

این خبر در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • روح جاسوسان شوروی بازگشته؛ افزایش عملیات خرابکارانه روسیه در اروپا
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • لاوروف: هر دو حزب آمریکا، روسیه و چین را دشمن می‌دانند
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند