Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@21:13:33 GMT

دستگیری اوباش به دستور استوار نایب

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۷۹۷۵

دستگیری اوباش به دستور استوار نایب

داستان چگونه آغاز شد؟ با هجوم دسته‌ای کبوتر در آسمان، یک هواپیمای نظامی در تهران سقوط کرد و فرمانداری نظامی با اعلام ممنوعیت پرواز کبوتران هشدار داد هر کسی کبوتری نگهداری کند در دادگاه نظامی محاکمه خواهد شد.

مبارزه با کبوتربازی در جنوب شهر به‌ خاطر وجود فرودگاه قلعه‌مرغی، با شدت بیشتری شروع شد و استوار نایب معاون پاسگاه ژاندارمری منطقه قلعه‌مرغی سردسته گروه ضربت برای کشتار کبوتران در این منطقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دسته‌ای از اوباش هم با سردستگی کریم سگ‌کش حمله به دارندگان کبوتر را آغاز کردند و...
٭٭٭
... کریم سگ کش همراه با اوباش به یک پرنده فروشی هجوم بردند و کریم چوبدستی در دست به پرنده فروش گفت:
- حسن سئله‌ای، کفترارو کجا قایم‌شون کردی مرد خائن؟
پرنده فروش ترسان و رنگ پریده جوابش داد:
-‌ کفتری تو دکان نداریم آقا کریم. می‌بینی که فقط مرغ عشق و سئله و قناری برامون مونده.
کریم سگ‌کش با فشار بازویش، پرنده فروش را پس زد، رفت پشت پیشخوان به پرده چرکین پستوی دکان چنگ انداخت که پرده جاکن شد و کف دکان فرو ریخت. توی تاریکی پستو، چشم‌های ریز و ترسان کبوترانی که توی قفس‌ها در هم می‌لولیدند به سوسو افتاد. کریم سگ کش روبه جمع چماق‌به‌دستهایش کرد و داد زد:
-‌بچه‌ها خدمت این جنایتکار برسین و چماق دارها به پستو هجوم بردند شروع به درهم کوبیدن قفس‌ها کردند و کبوتران خونین بال، به پرپر زدن افتادند.
پسر زردنبویی که موهایی سرخ و آتشین داشت، یکی از قفس‌ها را روی سرش گرفت و از پرنده فروشی بیرون زد. توی قفس یک جفت کبوتر سفید با خال‌های سیاه، پرپرزنان، سرو سینه‌شان را به میله‌های قفس می‌زدند تا راه پروازی بجویند. پسر موسرخ قفس را روی زمین گذاشت، دست‌توی قفس برد و یکی از کبوتران را به چنگ درآورد، از قفس بیرون کشید و با حرکت تندی دو انگشتش را به شکل میخ‌کن یک چکش، دور گردن پرنده انداخت و کله‌اش را کند و آنگاه کبوتر سربریده کف دکان به جان کندن افتاد. زنی در میان جمع تماشاگران به خشم ناله سرداد: اژدر خله خیر نبینی حرومزاده!
از داخل دکان فریاد شوق‌زده چماق‌داران بلند شده بود که از شور و شوقی حیوانی کبوترانی را یک‌به‌یک آغشته به نفت می‌کردند و آنها را با پر و بال‌های شعله ور زیر پای مردم تماشاگر می‌انداختند. کبوتران شعله‌ور، پرپر زنان روی زمین جان می‌کندند و بوی چربی و پر و بال سوخته در هوا می‌پیچید. بغض پیرمردی از میان جمع در گلو ترکید و فریاد زد: - آی کریم سک گش، بی‌رحم از مردم حیا نمی‌کنی از خدا بترس. کریم روی پیشخوان ایستاده بود و با نگاهی فاتحانه و پرغرور روی صورت غمزده تماشاگرها، چشم می‌گرداند.
صدای پرخشم و لرزان یک عشقباز پیر از میان جمع به گوش رسید! آی کریم سگ‌کش چرا این زبون بسته‌ها را آتش می‌زنین. از خدا بترس!
کریم با صدای پر غرور فریاد زد:
آی کفتر باز پیر! دوره کفتربازی دیگه تموم شد و وقتی سربرگرداند پنجه دستی با ضربه‌ای سنگین به شانه‌اش فرودآمد که تعادلش بهم خورد و پا پس گذاشت. صورتش را چرخاند و چشم‌های غضبناک استوار نایب را دید که از خشم پرشراره بود و به سرش هوار می‌کشید: مرد ناحسابی این بلوا چیه که با لات و لوت‌ها راه انداختی؟ از سگ‌کشی حالا کارت به غارت مال کاسب‌ها کشیده؟ کریم شانه‌اش را از چنگ استوار بیرون کشید و با لبخند واخورده‌ای گفت: قانون می‌گه کفتر بی‌کفتر. استوار نایب برآشفت و از خشم سبیل‌هایش به لرز افتاد: - تو نامرد نمی‌خواد به من درس قانون بدی.
آن‌گاه راه فرار را بر دار و دسته کریم بست و به دو مأمور ژاندارم که گوش به فرمانش ایستاده بودند گفت: - این اوباش بازداشت هستند. ببرین به پاسگاه تا دیگه از این غلط‌ها نکنن.
بعد رو کرد به مردم و گفت: برادرا، خواهرا، هرکی حاضره علیه این آشوب‌طلب‌ها شهادت بده بیاد پاسگاه تا از این غلط ها نکنن.
ادامه مطلب پنجشنبه آینده

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سردار جهانبخش در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • فیلم| لحظه دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • (ویدیو) دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی