Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل عوض زاده ا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با بیان اینکه بر اساس ابلاغ هیات وزیران سازمان‌های دولتی باید مصرف برق خود را ۵۰ درصد کاهش دهند اظهارداشت: با توجه به اطلاع‌رسانی گسترده در خصوص لزوم مدیریت مصرف برق در بخش اداری متاسفانه برخی از ادارات با وجود تذکر و اخطارهای مکرر مصرف برق خود را به میزان تعیین‌شده کاهش ندادند شرکت برق براساس دستورالعمل‌های ابلاغی اقدام به قطع برق این دستگاه‌ها کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل عوض زاده ادامه داد: کار پایش و بازرسی از ادارات به صورت روزانه توسط کارکنان شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان انجام می‌شود و ادارات و مراکز پرمصرف در نوبت اول تذکر و در صورت عدم کاهش مصرف تا سقف تعیین‌شده قطع خواهند شد.

او  به برگزاری انتخابات روز جمعه و تامین برق پایدار در این روز اشاره کرد و افزود: با توجه به ضرورت تأمین برق پایدار مراکز اخذ رای طی روزهای آینده با شدت بیشتری با مراکز پرمصرف برخورد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: تمامی تیم‌های عملیاتی این شرکت در روز ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ به صورت آماده باش کامل بوده و تمام توان خود را برای انجام انتخاباتی بدون خاموشی به کار می گیریم.

او  ادامه داد: تامین برق مراکز درمانی و منازل مسکونی اولویت اصلی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان است و در جهت پایداری برق این مراکز نیاز است همه ادارات و مردم همکاری کنند.

عوض زاده اظهارداشت: استفاده از روشنایی طبیعی در طول روز، استفاده از دمای ۲۶ درجه کولرهای گازی و استفاده از دور کند کولرهای آبی از جمله اقدامات ساده اما مهم در مدیریت بهینه مصرف انرژی است.

 طی هفته‌های گذشته نیز برق ۱۷ سازمان پرمصرف شهرستان‌های ایرانشهر، چابهار، زابل و زاهدان به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف اعلام شده با ابلاغ قبلی قطع شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع برق صرفه جویی در مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: برای جلوگیری از سرقت کابل‌های برق ۷۰ کیلومتر از مسیر روستاهای شهرستان تاکستان به کابل‌های خودنگهدار مجهز شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، یوسف اینانلو شامگاه امروز _شنبه هشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح تعویض سیم‌های مسی با کابل‌های خودنگهدار در حدود ۹۵ درصد روستاهای شهرستان تاکستان تاکنون اجرا شده و به پایان رسیده است.

وی اضافه کرد: ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستاهای شهرستان تاکستان به کابل‌های خودنگهدار مجهز شده و برای اجرای این طرح ۲۲ میلیارد تومان اعتبار بودجه و اعتبار هزینه شده است. در سال گذشته هم بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تعویض سیم‌های مسی به کابل خود نگهدار در حدود ۶۰ کیلومتر از مسیرهای شهر تاکستان هزینه شد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان از برگزاری مناقصه برای معرفی پیمانکاری مجری فاز دوم این طرح خبر داد و گفت: در فاز دوم اجرای این طرح در محدوده‌ای به طول ۶۰ کیلومتر دیگر در سطح شهر تاکستان در حال برگزاری مناقصه و معرفی پیمانکار هستیم که حداکثر تا پایان شهریورماه این پیمانکار انتخاب می‌شود.

اینانلو با اشاره به اجرای فاز نخست بهسازی شبکه برق ادارات اقماری در چهار شهر از توابع شهرستان تاکستان گفت: بهسازی شبکه برق ادارات اقماری شهرهای اسفرورین، خرمدشت، ضیاءآباد و نرجه در محدوده‌ای به طول ۴۰ کیلومتر در حال اجراست که اعتبار آن ۱۴ میلیارد تومان است.

وی با یادآوری وجود ۱۰۰ روستا در تاکستان ادامه داد: بقیه روستاها هم حداکثر تا یک ماه آینده به کابل خودنگهدار مجهز خواهند شد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان در انتهای صحبت‌هایش با اشاره به وجود ۸۴ هزار و ۷۶۵ مشترک برق در تاکستان یادآور شد: از این تعداد ۶۸ هزار و ۸۰۱ مشتری در بخش خانگی، ۹ هزار و ۷۳۸ مشترک در بخش تجاری، ۳ هزار و ۶۱۹ مشترک در بخش عمومی، ۱۹۷۱ مشترک در بخش کشاورزی و ۶۳۶ مشترک هم در بخش از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان بهره‌مند شدند.

کد خبر 748526

دیگر خبرها

  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان