Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای فرهنگ عمومی استان قزوین با صدور بیانیه ای خواستار حضور گسترده آحاد مردم بویژه جامعه هنری و فرهنگی در انتخابات 28 خرداد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شورای فرهنگ عمومی استان قزوین در بیانیه‌ای در خصوص ضرورت شرکت گسترده آحاد مردم در انتخابات پیش رو، شرکت در این رویداد را به منزله ادامه مبارزات و مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

افتخار ما حیات در گستره‌ نظامی است که با اتکا بر اصول و موازین والای اسلامی بر حفظ و رعایت کرامت انسانی در تمامی ابعاد تأکید دارد.

اختیار انسان در انتخاب و تعیین سرنوشت خود، یکی از رویکردهای اسلام محسوب می‌شود و ارزشمندترین رهاورد انقلاب اسلامی ایران، پس از شکل گیری توسط مردم، انتخاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی با رأی اکثریت قریب به اتفاق مردم بوده و هست.

انتخابات همواره مظهر تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت بوده و اکنون بار دیگر فرصت حماسه ‌آفرینی در عرصه تلفیق شور و شعور دینی و ملی برای ساماندهی زیباترین اتفاق در راستای پاسداری و نگهداشت این نظام که با خون پاک فرزندان این آب و خاک بقا داشته و نمو یافته فراهم آمده است.

باز هم در گذر از تمام فراز و نشیب‌ها و وقایع بسیار، به ندای آسمانی شهدای عزتمند کشورمان و امام شهیدان و رهبر فرزانه مان، گوش جان سپرده و با ارج نهادن بر کرامت انسانی خود با استفاده از حق بزرگ انتخاب، در گزینش شایسته ترین افراد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت می کنیم.

در چشم‌اندازی روشن رو به‌ سوی آینده، بدیهی است این حماسه و اقتدار ملی بر کتاب سراسر افتخار میهن اسلامی‌مان که مشحون از لحظات و اتفاق‌های زیبا و غرور فرین است؛ برگ زرین دیگری خواهد افزود و دشمنان قسم خورده این مردم را مأیوس خواهد کرد.

باشد که ان‌شاءالله مدیون خون‌های پاک نثار شده در این مسیر و شرمگین ایثارگران و جانبازان و خانواده‌های بزرگوار آنان نباشیم چرا که شرکت در انتخابات به منزله ادامه مبارزات و مجاهدت‌های همه آن انسان‌های شریف و وارسته و به خدا پیوسته خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارشاد اسلامی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس

جابر آفریدون رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد گفت: هنرمندان خطه مرزی تایباد در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در بندرعباس به روی صحنه رفتند و به اجرای موسیقی مقامی خراسان پرداختند.

وی افزود: این گروه هنری، متشکل از هنرمندان نسل قدیم و جدید موسیقی، با نام «مولانا» و با حضور اساتیدی همچون حسین رحمت الهی و یعقوب تنها و نیز یونس یوسفعلیزاده و عزیز عزیزانی به عنوان نماینده استان خراسان رضوی در این جشنواره فرهنگی حضور داشتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد ادامه داد: چهاردهمین جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس و دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس از هفتم تا دهم اردیبهشت در تالار شهید آوینی مرکز استان هرمزگان برگزار شد.

آفریدون بیان کرد: از ۳۲ اثر ارسال شده، تعداد ۱۰ اثر برگزیده به بخش پایانی این جشنواره موسیقی راه پیدا کردند و هنرمندانی از استان‌های هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گیلان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و کرمان به روی صحنه رفتند.

این مقام مسئول تصریح کرد: خطه تایباد به عنوان مهد و خواستگاه موسیقی مقامی خراسان شناخته می‌شود؛ به طوریکه در حال حاضر ۱۵۰ هنرمند دوتارنواز در این شهرستان شناسایی شده اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد خاطرنشان کرد: در راستای انسجام بیشتر فعالیت فرهنگی و هنری، در سال ۱۴۰۱ برای اولین بار باشگاه دوتارنوازان در شهرستان اساس گذاری شد که هدف آن استعدادیابی در حوزه موسیقی، پرورش و آموزش آن و نیز اعزام هنرمندان به رویداد‌های مختلف است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس