Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@16:29:51 GMT

مشکلات جامعه با قهر کردن در انتخابات برطرف نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۸۰۹۵

مشکلات جامعه با قهر کردن در انتخابات برطرف نمی شود

ماموستا سید عبدالقادر حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مشارکت گسترده در انتخابات را بسیار مهم برشمرد و اظهار داشت: همه باید داوطلبانه و از روی عشق و علاقه پای صندوق های رای حاضر شویم و با رای خود فرد اصلح را برای اداره امور کشور انتخاب کنیم.

وی افزود: انتخابات در کشور ما نماد آزادمنشی و مردم سالاری دینی است لذا همه باید با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح، مردم سالاری دینی را به اثبات برسانیم و توجهی به شایعات و تفرقه افکنی های دشمنان نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سروآباد یادآور شد: در این برهه حساس زمانی که دشمنان در کمین نشسته و منتظر آن هستند که از غفلت ملت به نظام و انقلاب ضربه بزنند ما باید هوشیار و آگاه باشیم و به آنها اجازه ندهیم به توطئه های شوم و شیطانی خود دست یابند.

وی شرکت در انتخابات را به نفع کشور و باعث ترقی و پیشرفت دانست و گفت: عدم حضور در انتخابات باعث پس رفت و عقب افتادگی و از همه مهمتر دخالت های بیجا و شیطنت آمیز دشمنان خواهد شد لذا همه ملت ایران باید در انتخابات مشارکتی گسترده داشته باشند.

عزت و سربلندی ملت ایران از راه انتخابات محقق می شود

رییس مرکز بزرگ اسلامی سروآباد نیز اظهار داشت: حیاط و سربلندی و عزت ملت ایران از مسیر انتخابات محقق می شود لذا شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و دینی است.

ماموستا عبدالرحمان کریمی افزود: شرکت در انتخابات حق مردم و یک وظیفه شرعی و قانونی است و همه باید در موضوع انتخابات احساس مسوولیت کنند و با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح در آینده کشور خود تصمیم گیرنده باشند.

وی با بیان اینکه از جنبه سیاسی نیز شرکت در انتخابات بیان کننده میزان فهم و شعور مردم جامعه است، اضافه کرد: شرکت در انتخابات ارزش دادن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است لذا در این مقطع که دشمنان برای نظم و اتحاد مسلمانان نقشه چیده اند حضور گسترده در انتخابات همه توطئه های دشمنان را خنثی و برملا می کند.

به گزارش ایرنا،‌ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه هفته جاری ۲۸ خرداد در سراسر کشور برگزار می شود.

در شهرستان سروآباد ۷۲ شعبه ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است، در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار می شود ۴۰۰ نفر برای تصاحب ۲۱۱ کرسی شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان نامزد شده اند.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و اورامان و جمعیتی افزون بر ۵۲ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کردستان ایرنا سروآباد جمهوری اسلامی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کردستان انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کردستان ایرنا سروآباد جمهوری اسلامی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران شرکت در انتخابات اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است

حجت الاسلام محمد قمی روز جمعه و در حاشیه برگزاری نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گفت وگو با خبرنگاران گفت: این آزمون یک مرحله از مسیر اعطای مدرک به حافظان قرآن است که دارای سختی های خاص خود است و به طور معمول حدود ۱۲ درصد شرکت کنندگان مورد تائید برای دریافت مدرک قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: بیشتر شرکت کنندگان با ذوق و شوق وصف ناپذیری به همراه اعتماد به نفس با توجه به معنا، تدبر، ترجمه و تفسیر قرآن کریم در این آزمون شرکت کرده اند که در گفت و گو با آنان علاقه‌مندی به محک زدن آموخته های خود را بیان می‌کنند و دغدغه مدرک ندارند که این موضوع نشان از جدّی گرفتن قرآن در جامعه ما است.

این مقام مسوول با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان این آزمون نسبت به دوره های گذشته بیان کرد: حدود ۱۲ هزارو ۵۰۰ نفر از سراسر کشور در  نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم شرکت کرده اند که نزدیک به دو سوم از آنان بانو هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • توان علمی دانشگاه فردوسی مشهد باید به حل مشکلات کمک کند
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد