Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد نبوی در کلاب هاوس روایتی جدید از ماجرای تحصن مجلس ششم را مطرح کرد. 

وی در پاسخ به این سوال که اقدام شما در حمایت از همتی غیرتشکیلاتی بوده است، این ادعا را رد کرد و گفت: در انتخابات ۸۴ با نظر حزبم موافق نبودم با اینکه ارادت مخلصانه به آقای معین دارم و دکتر شخصی من بوده است و تعصب خاصی داشتم ولی در ان انتخابات معتقد نبودم که ایشان را کاندیدا می کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه من انتخاب کرد و من حتی مسئولیتی در ستاد ایشان قبول کردم. آن زمان من دو سه ماه بود که عمل قلب باز کرده بودم ولی در قم برای سخنرانی رفتم و آنجا کتک شدید خوردم و من را در جوی آب انداختند و لت و پار شدم، حتی پلیسم دلش می خواست من کتک را بخورم بعد من را جمع و جور کند.

وی ادامه داد:‌ در مجلس ششم خیلی از تصمیمات بود که تصمیمات من نبود و من موافق نبودم ولی وقتی تصویب می شد من اجرا می کردم به طوریکه این تردید ایجاد می شد که من طراح و مبتکر کار باشم.

بهزاد نبوی گفت: برای اولین بار می گویم طراح تحصن من نبودم، و دلمم میخواست که بعد از نظر نهایی شورای نگهبان تحصن را متوقف کنم اما یکی از دوستان عزیزمان داد و فریادهایی می کشید که در کریدورهای مجلس که دوستان شاهد بودند صدایش می پیچید. ولی وقتی در فراکسیون تصویب شد که تحصن و استعفا شود ما بیش از بقیه در این زمینه فعال شدیم و من و آقای آرمین جزو چهار نفری بودیم که استعفا دادیم و بعد از ما متوقف شد درحالی که ما طراح تحصن و استعفای پس آن نبودیم.

وی گفت: اینکه می گویید غیرتشکیلاتی بودم بی انصافی نکنید. من گفتم هر انتخاباتی که مردم مشارکت گسترده داشتند اصلاح طلبان پیروز شدند هر زمان مردم نبودند اصلاحات شکست خورده است و از مردم میخواهم با شرکت گسترده در انتخابات علاوه براینکه به پیروزی یک کاندیدا کمک می کنند مانع تحقق سناریوی این جریان باشند. حتی آقای آرمین به من اننقاد کرد گفت نباید قبل از تصمیم گیری راجع به نامزد اجماعی مردم را به مشارکت دعوت می کردم.اما به پیر و به پیغمبر نه دنبال حفظ نظام هستم نه تکلیف شرعی بلکه به خاطر نجات ایران در انتخابات شرکت کنید. 

رئیس جبهه اصلاحات گفت:‌من مخالف تکرار اتفاق ۹۸ بودم و به آزادی احزاب و شخصیت های حقیقی در حمایت از کاندیدا صرف نظر از موضع جبهه رای ندادم، من این حرف که گفته شد ضدتشکیلاتی هستم را یک فحش به خودم تلقی می کنم. اقای یونسی بعد از تحصن با من صحبت کرد نیمچه بازجویی بود و گفت که تو طراح تحصن بودی. اینکه گفتید ضدتشکیلاتی بودم خیلی توهین بود.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباس کعبی عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: جنس انقلاب اسلامی رشد و شکوفایی و تحقق کرامت انسان است؛ رشد عقلانیت ایمان، اخلاق و آداب، عدالت و آزادی، پیشرفت و عزت، وحدت و همدلی و همچنین برادری در واقع خدمت به انسان‌ها است که همه اینها در مجموع باعث کرامت انسان می‌شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: انسان ذاتاً کریم است اما کرامت اکتسابی در پرتوی حرکت جمعی انسان‌ها محقق می‌شود.

وی با تبریک فرارسیدن روز معلم بیان کرد: شهید مطهری با همه آثار گران بهای خود طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی بر پایه شکل‌گیری جمهوری اسلامی است و درسی که از این شهید می‌توانیم بگیریم، یک درس ایثار است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خوب است که در سالگرد ارتحال شهید مطهری و روز معلم در سطوح گوناگون جامعه برای تحقق این کرامت، نهضت بازخوانی اندیشه شهید مطهری را هم داشته باشیم.

کد خبر 6091316

دیگر خبرها

  • آشکارشدن چهره تزویر آمریکا در حمایت از حقوق بشر
  • آشکار شدن چهره تزویر آمریکا در حمایت از حقوق بشر
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد