Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد مرادی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این حادثه در حین انجام کار ساختمانی اتفاق افتاد و بر اثر شدت صدمات و جراحات وارده به سر و صورت مصدوم به بیمارستان امیرالمومنین شهرستان خدابنده انتقال یافت.

وی اظهار داشت: پزشکان معالج در این بیمارستان پس از درمان اولیه به منظور اقدامات درمانی فوری و اثربخش و نجات جان این مصدوم بدحال از مرکز پیام فرماندهی اورژانس زنجان درخواست بالگرد کردند تا هرچه سریعتر به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال و از مرگ حتمی نجات یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی تصریح کرد: اوژانس هوایی زنجان با توجه به وضعیت وخیم این کارگر ساختمانی، بلافاصله به سمت مقصد مورد نظر پرواز کرد و در نهایت ماموریت انتقال این مصدوم و تحویل آن به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انجام شد.

مسوؤل روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با تاکید براینکه برای پیشگیری از حوادث تلخ و ناگوار باید موضوع ایمنی و  بعد کار، را جدی گرفت، گفت: شنبه /۲۲ خرداد ماه/ نیز بالگرد اورژانس هوایی زنجان به منظور انتقال مصدومان ناشی از حادثه واژگونی خودروی سواری به سمت درمانگاه زرین رود شهرستان خدابنده به پرواز درآمد.  

مرادی، افزود: این حادثه رانندگی در مسیر ارتباطی زرین رود به سمت شیرین سو و آق بلاغ شهرستان خدابنده اتفاق بود که کد های گرماب، زرین رود، کهلا و اورژانس هوایی به به منظور انجام اقدامات اولیه درمانی و انتقال مصدومان، عازم ماموریت شدند.

وی، اظهار داشت: یک مرد ۵۳ ساله، ۲ پسربچه پنج ساله و یک زن ۴۹ ساله به بیمارستان امیرالمومنین خدابنده انتقال یافتند و ۲ زن ۲۴ ساله و ۵۰ ساله نیز که در درمانگاه زرین رود تحت نظر پزشک بودند به دلیل نیاز به اقدامات درمانی فوری با بالگرد به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.  

برچسب‌ها سازمان اورژانس زنجان خط حادثه زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس زنجان خط حادثه زنجان سازمان اورژانس زنجان خط حادثه زنجان زرین رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند

به گزارش صدای ایران از ایسنا،میثم معزی امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: از آغاز پدیده گرد و خاک از بامداد تا ساعت ۷ صبح امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) ۸۱۵ نفر و از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۳، ۲۵۴ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند.

وی افزود: مجموع مراجعان به بیمارستان‌ها یک هزار و ۶۹ نفر بوده ااست که ۸۸ نفر در مراکز درمانی بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: مطابق معمول روز‌های گرد و غبار، کلیه بیمارستان‌ها آماده ارائه خدمات به مراجعان هستند و از هم استانی‌ها می‌خواهیم در این شرایط ضمن تردد حداقلی در فضای باز، از کودکان، سالمندان و کسانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای قلبی و ریوی هستند، مراقبت کنند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد