Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز سعید طلوعی در مراسم رونمایی از یادمان شهدای شهرداری کرمانشاه، اظهار کرد: وجود فرهنگ شهدا می‌تواند الگوی خوبی در محیط‌های اداری که به سمت سالم سازی حرکت می‌کنند، باشد.

وی افزود: سال‌های گذشته شهرداری کرمانشاه ایثارگران و جانبازان را به مناسبتی دور هم جمع کرده و یاد و خاطره شهدای شهرداری را گرامی می‌داشت، از سال گذشته به خاطر شیوع بیماری کرونا این گردهمایی برگزار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: در این یک سال هیچ نام و عنوانی از شهدای شهرداری برده نشد به همین دلیل برای طراحی و نصب تمثال شهدای شهرداری کرمانشاه در محوطه شهرداری اقدام کردیم.

طلوعی با تاکید بر اینکه شهرداری کرمانشاه به دنبال اثربخشی وجود شهدا در محیط اداری شهرداری است، تصریح کرد: برنامه داریم یک شهید گمنام را هم در کنار تمثال شهدا به خاک بسپاریم تا به برکت وجود شهدا همکاران ما در خدمتگزاری به مردم و حل مشکلات آن‌ها مصمم‌تر شوند.

گفتنی است با حضور شهردار کرمانشاه، جمعی از مدیران کشوری و لشکری استان و بسیجیان، از یادمان شهدای شهرداری کرمانشاه رونمایی شد.

کد خبر 5236875

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرمانشاه بازرگانی استانها شهدا یادمان شهدا شهید گمنام انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر گرگان عکس استانها آمار کرونا چالش شفافیت اردبیل انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا شهرداری کرمانشاه شهدای شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در سفر به اردبیل گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی امروز، ۸ اردیبهشت در سفر به اردبیل ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری نموده‌اند.

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • بیش از ۲۰۰۰ پروژه در شهرداری شیراز فعال است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود