Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سپاه قمربنی هاشم (ع) با صدور بیانیه به مناسبت انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از آحاد مردم برای لبیک به آرمان‌های امامین انقلاب و شهدا دعوت کرد.

متن کامل بیانیه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت انتخابات سیزدهیمن دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شورا‌های شهر و روستا به شرح ذیل منتشر شد:

بیشتر بخوانید

یکی از راه‌های تقویت نظام حضور آگاهانه در پای صندوق رای است

حضرت امام خمینی (ره): «این وظیفه‌ای است الهی، وظیفه‌ای است ملی، وظیفه‌ای است انسانی، وظیفه‌ای است که ما باید به آن عمل بکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه‌مان باید در انتخابات شرکت بکنیم»

مقام معظم رهبری (مدظله العالی): «همه باید تلاش کنند انتخابات، پرشور و با حضور عمومی مردم انجام بگیرد. این موجب می‌شود کشور مصونیت، اقتدار و امنیت پیدا کند»

جمهوریت و اسلامیت دو رکن جدایی ناپذیر نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با تقدیم هزاران شهید به رهبری معمار کبیر انقلاب پس از ۱۴۰۰ سال تلاش ائمه معصومین علیهم السلام و علمای بزرگ اسلام عینیت یافت و خط بطلانی بر حکومت طاغوتی ۲۵۰۰ ساله در ایران اسلامی کشید با رهبری داهیانه خلف صالح آن امام بزرگ و پشتیبانی همه جانبه مردم استمرار یافته، تا موجب استقلال، عزت و کرامت ایرانیان و مسلمانان در عصر حاضر شود.

ملت بزرگ ایران اسلامی پشتیبان اصلی این نظام از بدو شروع انقلاب اسلامی بوده اند و در صحنه‌های مختلف اعم از هشت سال جنگ تحمیلی، فتنه‌های گوناگون، تهدیدات سخت و نرم و جنگ ظالمانه اقتصادی ایستادگی کرده و خم به ابرو نیاورده و در مقابل استکبار جهانی رسالت ملی و دینی خود را با خلق حماسه‌های بزرگ و حضور در میدان‌های مختلف ایفا کرده اند.

انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ یکی دیگر از صحنه‌های حساس تاریخ انقلاب است که چشم جهانیان به آن خیره شده و تمام جبهه کفر با گسیل مزدوران خود تلاش می‌کنند حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را کم رنگ و با القای عدم تأثیر رأی مردم، آنان را از آینده درخشان ناامید و مأیوس سازند.

ما پاسداران و بسیجیان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در لبیک به فرمان امامین انقلاب اعلام می‌داریم؛ حضور حداکثری و آگاهانه در پای صندوق‌های رأی بعنوان مهم‌ترین رویداد سیاسی در گام دوم انقلاب، مصداق پیروی از امام عزیز، لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان امنیت و سلامت و شهدای دفاع از حرم آل الله بویژه سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

ضمن دعوت از آحاد ملت بویژه مردم غیور و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری برای حضور پرشور و حماسه آفرین در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، از منتخبان مردم می‌خواهیم ضمن پایبندی به اصول و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسدار قانون اساسی بوده و در خدمتگزاری به این مردم وفادار به انقلاب و همیشه در صحنه با روحیه انقلابی، جهادی و پاکدستی از هیچ کوششی فروگذار نکنند و در مسیر تقویت عزت و اقتدار ملی بکوشند.
گفتنی است؛ رده‌های مختلف سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از جمله؛ تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (علیه السلام)، سپاه نواحی شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، اردل، کیار، بن، سامان، کوهرنگ و ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصی سپاه استان چهارمحال و بختیاری ازجمله؛ بسیج طلاب، روحانیون و اساتید، حقوقدانان، جامعه پزشکی، ورزشکاران، مساجد و محلات، اصناف، جامعه زنان، کارمندان وادارات، کارگران و کارخانجات، رسانه، مداحان، دانش آموزی، فرهنگیان، مهندسین صنعت، کشاورزی، عمران، هنرمندان، دانشجویی، سازندگی و باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج، با صدور اطلاعیه‌های جداگانه ضمن اعلام حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد، از عموم مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری که واجد شرایط رأی دادن هستند برای خلق حماسه بی نظیر و مشارکت همه جانبه در پای صندوق‌های رأی دعوت کردند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ۲۸ خرداد سپاه قمر بنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری انتخابات ۲۸ خرداد سپاه قمربنی هاشم وظیفه ای پای صندوق علیه السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم را مسموم کرده است و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این نا امیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، دوره توانمندسازی معرفتی شناختی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و شورای حوزه‌های هفت‌گانه مشهد مقدس با همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) در عرصه‌های نقش‌آفرینی بسیج در تسهیل امور در دوایر دولتی استان و با محوریت جهاد تبیین در مشهد برگزار شد.

سردار سید هاشم غیاثی طی سخنانی در این دوره اظهار داشت: رسالت اصلی مدیران و فرماندهان بسیج کمک و یاری رساندن و تسهیل امور خدمت رسانی بهتر به مردم است، مردمی که نسبت به آرمان‌های انقلاب در همه زمانها وفادار هستند.

وی ضمن تبریک و گرامیداشت مقام معلم و کارگر و اشاره به اینکه اینان دو قشر خدوم نظام و انقلاب اسلامی هستند، عنوان کرد : معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظورخنثی سازی توطئه ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب حرکت می کنند.

غیاثی خاطرنشان کرد: در مسئله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که مقام معظم رهبری فرمودند: «جهش تولید با مشارکت مردم»؛ این یعنی همان الگوی بسیج، این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم معظم له باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاههای مقاومت بسیج در ادارات ، تصریح کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم را مسموم کرده است و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

احمد زارعی، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) نیز ضمن بزرگداشت مقام معلم و نیز هفته کار و کارگر، اظهار داشت: فلسفه این مراسم به عنوان دوره آموزشی و توانمندسازی فرماندهان بسیج ادارات یک نگاه کاملاً تخصصی در حوزۀ تعریف کار در جهت وظیفه مشترک با تسهیل امور مردم در ادارات، بیان دیدگاه‌ها، تعامل و هم‌افزایی بین دستگاهی دولتی است.

زارعی با تأکید بر رفع مشکلات و مسئله‌ها کمک و خدمت رسانی به جامعه و اقشار مختلف مردم، یادآور شد: فرماندهان بسیج در ادارات حافظان ارزش‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند و پایه مهم آن فقط مردم می‌باشند که هدف اصلی از این دوره های آموزشی تبیین مشارکت و جلب رضایت مردم است.

وی بیان کرد: بسیجیان ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای مأموریت‌های بر زمین است که مردم عزیز از آن محرومند و برای جهت نیل به سمت تعالی و پیشرفت با استفاده از ظرفیت درون سازمانی که اعضای بسیج ادارات در واقع همان کارکنان، مسئولان، معاونین و کارشناسان خود دستگاه‌هاست، دارد.

گفتنی است؛ دوره توانمندسازی معرفتی شناختی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و شورای حوزه های هفت گانه مشهد مقدس با همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) در عرصه‌های نقش‌آفرینی بسیج در تسهیل امور در دوایر دولتی استان و با محوریت جهاد تبیین در مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد