Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیبی گفت: ۹۴۵ هزار و سه نفر قزوینی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حائز شرایط رای دادن هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «منوچهر حبیبی» بیان کرد: ۹۴۵ هزار و سه نفر  قزوینی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حائز شرایط رای دادن هستند که از بین واجدان شرایط رای، ۲۲ هزار و ۱۵۷ نفر رای اولی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: یک هزار و ۱۸۷ شعبه اخذ رای در این استان پیش بینی شده که ۳۰ هزار عامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و حفاظت برای برگزاری این دوره از انتخابات در سطح استان حاضر هستند و فعالیت تبلیغاتی نامزدها هم از ساعت هفت صبح امروز ممنوع خواهد بود.

 

وی اضافه کرد: تمام اقلام مورد نیاز انتخاباتی شامل صندوق‌های اخذ رای، دستگاه‌های احراز هویت، تعرفه و سایر اقلام بهداشتی هم به شهرستان‌های استان ارسال شده است.

 

حبیبی اعلام کرد: زمان آغاز رای‌ گیری از ساعت هفت صبح روز جمعه، ۲۸ خردادماه جاری آغاز خواهد شد و با مجوز ستاد ملی کرونا، در صورت نیاز، امکان تمدید زمان انتخابات و رای گیری تا ساعت ۲ بامداد مقدور خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیکی خواهد بود، خاطر نشان کرد: در هر شعبه اخذ رای یک مراقب بهداشتی حضور خواهد یافت و تمامی اصول حفاظت بهداشتی برای سلامت مردم و رای دهندگان و عوامل اجرایی پیش بینی شده است.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون استاندار قزوین مشارکت مردم انتخابات شرایط رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه