Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سیدجواد عبدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شرایطی که دشمنان و عوامل آنها به شیوه های مختلف به دنبال ناامید کردن مردم از حضور در انتخابات هستند، مشارکت حداکثری در انتخابات علاوه بر تقویت انسجام و همبستگی و امنیت ملی، دشمنان را عصبانی و دوستان و دلسوزان نظام را خوشحال و امیدوار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش مهم شرکت باشکوه در انتخابات در افزایش امنیت نظام جمهوری اسلامی در سطوح ملی و بین المللی گفت: اگر دشمن احساس کند به واسطه حضور کمرنگ مردم در انتخابات، انسجام ملی کاهش یافته و یا از بین رفته است، برای امنیت کشور مشکل ایجاد می کند لذا برای تقویت امنیت ملی باید با حضور پرشور در انتخابات به وظیفه ملی و انقلابی و شرعی خود عمل کنیم.

امام جمعه بجستان گفت: اگر مشارکت مردم در انتخابات کاهش یابد دشمنان نسبت به اعمال تحریم ها و تشدید توطئه ها علیه کشور ما گستاخ تر می شوند و تحریم ها را افزایش می دهند و باید با شرکت گسترده در این رویداد ملی و انقلابی، پاسخی دندان شکن به یاوه سرایی های مستکبران داد.

وی خاطرنشان کرد: با شرکت نکردن و رای ندادن در انتخابات، شانس خود را برای کاهش و رفع مشکلات جامعه از دست داده ایم و این بدان معنا است که از حق رای خود استفاده نکرده و تعیین سرنوشت خود را به دیگران سپرده ایم.

حجت الاسلام عبدی گفت: علاوه بر اهمیت حضور پرشور در انتخابات، انتخاب آگاهانه فرد و یا افراد اصلح نیز بسیار مهم است و باید بخصوص در انتخابات ریاست جمهوری به فردی رای دهیم که آشنایی کافی با مسائل و مشکلات کشور داشته و برای رفع آنها راهکار کارشناسی و عملیاتی داشته باشد.

وی ضمن تاکید بر لروم توجه رییس جمهوری و دولت آینده به ظرفیتها و توانمندیهای داخلی گفت: کشورهایی که نگاه به سایر کشورها داشتند هیچ زمان روی آسایش ندیدند ولی کشورهایی مانند آلمان و انگلستان که به پتانسیل های خود را فعال کردند به توسعه و رونق دست یافتند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز ۲۸ خردادماه برگزار می شود.  

هزار و ۲۰۰ نفر در شهرستان بجستان، دست‌اندرکار برگزاری این انتخابات هستند.

مرکز شهرستان ۳۵ هزار نفری بجستان در ۲۷۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

بجستان مرکب از دو بخش مرکزی و یونسی دارای ۴۹ رستا است. ۱۶ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.  

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی بجستان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی بجستان انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی بجستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌فرماندار قائم شهر در نشست آموزشی نمایندگان فرماندار، ناظران و کاربران مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی این حوزه انتخابیه گفت: حوزه انتخابیه قائم شهرجزو هشت حوزه انتخابیه کشور است که مرحله دوم انتخابات مجلس آن به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

مولایی افزود: دوره‌های آموزشی کاربران و متعاقبا رای دهندگان در محلات مختلف از برنامه‌های توجیهی این دوره برای آشنایی و شناخت بیشتر مردم با انتخابات الکترونیکی است که توسط اساتید و کارشناسان انجام می‌شود.

مدیرکل فن آوری استانداری مازندران هم تسهیل در أخذ رأی و عدم دخالت دیگران در رأی دادن افراد به خاطر نمایش تصویر نامزد‌های مورد نظر و سهولت در امر انتخابات و شمارس و جمع بندی آرای اخذ شده در چند دقیقه و درکوتاهترین زمان با دقت بالا را از ویژگی‌ها و تفاوت‌های مهم انتخابات الکترونیکی نسبت به انتخابات غیر الکترونیک برشمرد.

شهابیان افزود: در مرحله دوم انتخابات، واجدان شرایط رای این حوزه انتخابیه که در دوره نخست انتخابات رای دادند و نیز افرادی که در دوره قبل موفق به شرکت در انتخابات نشدند، می‌توانند در انتخابات ۲۱ اردیبهشت شرکت کنند و به کاندیدا‌های مورد نظر خود رأی دهند.

در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ ۴۱۸شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که با تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز الکترونیکی در انتخابات ۲۱ اردیبهشت با آرای الکترونیکی مردم از بین چهار کاندیدای این حوزه دو نفر با کسب اکثریت آرا به عنوان نمایندگان این حوزه راهی مجلس دوازدهم شورای اسلامی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • عربستان: جامعه جهانی به مسوولیت خود مبنی بر توقف تجاوز اسرائیل عمل کند