Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@00:24:26 GMT

آینده روشن با انتخاب اصلح

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۸۴۸۸

آینده روشن با انتخاب اصلح

نمایندگان مردم نقاط مختلف استان سمنان در مجلس شورای اسلامی معتقد هستند انتخابات نماد وحدت ملی است و انتخاب نامزد اصلح و به روی کار آمدن رئیس جمهوری توانمند و با تجربه می‌تواند کشور را متحول و اقتدار ملی را در عرصه بین‌المللی به نمایش بگذارد.

انتخابات در واقع ایفای نقش در  تعیین سرنوشت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیت کشور است و حضور پرشور مردم در صحنه، نشان از پایبندی آنان به ارزش های نظام اسلامی دارد و به نظام مشروعیت می بخشد و همچنین می تواند در خنثی کردن تصمیمات بدخواهانه دشمنان علیه نظام اسلامی موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی معتقد هستند جلب اعتماد مردم و توجه بیشتر به مصالح و منافع عمومی جامعه از مهمترین شاخصه ها و پایه و پیش شرط اصلی برای افزایش میزان مشارکت سیاسی مردم در بارزترین رکن آن یعنی انتخابات است و ضرورت دارد  نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی پای درد دل مردم باشند، مسایل و مشکلات آنها را گوش کنند و همدرد جامعه خود شوند که این بهترین عامل برای جلب مشارکت و عالی ترین روش و راهنما برای اتخاذ تصمیم های درست است.

نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی تاکید کردند مردم باید علاوه بر مشارکت در انتخابات نسبت به بررسی عملکردها و برنامه‌های  نامزد ریاست جمهوری بررسی کاملی داشته باشند و با بینش و بصیرت دینی و انقلابی رای خود را در صندوق‌ بیندازند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد برگزار می شود.

میزان مشارکت مردم استان سمنان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۸۰.۴ درصد و در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ۷۵.۴ درصد بود.

میزان مشارکت مردم استان در ۳۶ دوره برگزاری انتخابات، به جز انتخابات میان‌دوره‌ای، ۷۲.۵ درصد است.

تحول کشور با انتخاب اصلح

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط کشور نیازمند تحول است که با انتخاب اصلح در انتخابات می‌توان این شرایط را اصلاح کرد  و این انتخاب درست را می توان از  صحبت های کاندیداها تشخیص داد.

عباس گلرو  ابراز داشت: کشور با عدالت فاصله دارد و با فضای سیاست زدگی نباید کشور را اداره کرد و این بیماری فرهنگی به همراه مشکلات اقتصادی باعث شده نظام و رهبر معظم انقلاب مظلوم واقع شوند.

وی بیان کرد: عدالت محوری  اهمیت دارد و فساد آن را خدشه دار می کند برای همین نیاز به دولتی عدالت محور است و با توجه به اقتصاد بیماری که در  جامعه حاکم است تنها دولتی می تواند آن را درمان کند که شامل  عدالت محوری و مبارزه با فساد و رانت باشد.

وی ادامه داد: رئیس جمهوری می خواهیم که ولایت مدار و انقلابی و به دنبال جذب نخبگان  با تکیه بر ظرفیت های داخلی بوده و فسادستیزی بدون در نظر گرفتن جناح برای او در اولویت باشد و مردم فردی را انتخاب کنند که دولت او شاخصه های اخلاقی داشته باشد.

گلرو بیان کرد: سیاست زدگی دردی را از مردم درمان نمی‌کند و سهم خواهی ها مخصوص به یک حزب نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از لباس حزب و جناح خارج شویم و به فکر مردم باشیم.

آینده روشن با انتخاب اصلح
نماینده مردم شاهرود و میامی
نامزدهای ریاست جمهوری  به مردم امید دهند

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدهای ریاست جمهوری به جای اینکه مردم را به شک و شبهه بیاندازند بهتر است به آن ها امید دهند.

علی اصغر خانی اظهار داشت: وقتی حرفی از زبان نامزد ریاست جمهوری بیرون می آید مردم باید احساس کنند قرار است تحول و جهشی رخ دهد.

وی با بیان اینکه تاکنون در هیچ دوره ای دشمنان تأکید نداشتند که مردم رأی ندهند، ابراز کرد: این حاکی از احساس خطر آن ها است چرا که مشارکت بالای ۵۰ درصد مایه اقتدار نظام و دولت است.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایستادگی مردم در ۴۲ سال گذشته، تصریح کرد: دشمنان بیش از آنکه از مدیریت و موشک بترسند از حضور مردم در پای صندوق های رأی هراس دارند.

وی با تأکید بر لزوم فراهم کردن زمینه برای پرشورتر شدن فضای انتخابات در شهرستان های شاهرود و میامی اظهار داشت: در شهر شاهرود بیش از ۱۰۰ نامزد شورای اسلامی شهر با هم رقابت می کنند و باید تا جایی که قانون و اخلاق اجازه می دهد کمک کنیم فضای انتخاباتی در شهر پرشورتر شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور باشکوه‌ مردم در انتخابات ادای دین به شهدا و بنیانگذار انقلاب اسلامی است و اقتدار نظام اسلامی و تقویت منافع ملی را در پی خواهد داشت و مسیر انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش‌های آن را هموارتر از گذشته خواهد کرد.

آینده روشن با انتخاب اصلح
نماینده مردم دامغان
انتخاب آگاهانه لازمه تغییر

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون اساسی و بیان ویژگی های ریاست جمهور نشان دهنده اهمیت این جایگاه در کشور است که این امر می‌طلبد تا مردم حضور پرشور و انتخاب آگاهانه داشته باشند.  برای تغییر و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور سهیم شوند.

علی‌اکبر علیزاده اظهار داشت: رییس جمهور یکی از ارکان اصلی نظام اجرایی در کشور است که تمام امورات و بودجه کشور را در اختیار دارد، پس باید با انتخاب نامزد اصلح آینده خوبی را برای خود رقم بزنیم.

وی بیان کرد: مردم با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، ناامیدی را کنار می‌زنند و کشور را به سمت تحولات مثبت می‌برند.

وی ادامه داد: دشمن از همه ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند تا مردم را دلسرد کند و انتخابات را بی اهمیت جلوه دهد اما شاهد خواهد بود که با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، ملت با حضور حداکثری خود در صحنه نقشه دشمن را نقش برآب می‌کند.

علیزاده اضافه کرد: مردم بزرگترین پشتوانه یک نظام هستند و فقدان حضور آن‌ها در صحنه به نظام آسیب می‌زند و دشمن را شاد می‌کند.

علیزاده بیان کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید مومن و موثر باشند و طبق ضرورت شفافیت، جرأت داشته باشند لیست اموالشان را منتشر کنند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در تب و تاب انتخاب رییس جمهور از انتخابات شوراهای اسلامی غافل نشوند و در بین لیست نامزدها به دنبال افراد اصلح باشند.

وی افزود: به شدت باید جلوی دوقطبی شدن جامعه را گرفت و از مایوس کردن مردم، ایجاد رانت‌ها، تخلفات و سوءتبلیغ ها جلوگیری کرد زیرا در غیر این صورت بالاترین ضرر، متوجه ملت می‌شود.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از رای مردم، برگزیده از بطن جامعه را به عنوان منتخب معرفی می‌کند و بدون شک تعیین کننده ترین عامل در انتخابات مردم هستند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان  و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:‏توهین،تهمت ومظلوم نمایی به جای ‎پاسخگویی ،نمی تواند از بار مسئولیت نمایندگان اصلاحات و اعتدال فرو بکاهد؛مسئول سقوط ریال،مسئول ترغیب مردم به بورس و نابود کردن سرمایه مردم و نماینده حضرات تکرر و تَکرار،نمی توانند با ناسزاگویی به مدیریت جهادی،چیزی جز نفرت مردم را کسب کنند.

آینده روشن با انتخاب اصلح
نماینده مردم گرمسار و آرادان
انتخابات صحنه نماش وحدت ملی و کوبنده دشمن

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: جناح‌های سیاسی باید وحدت ملی را در انتخابات آتی به جهانیان نشان دهند تا اینکه دشمنان قسم خورده ایران مایوس شوند.

اردشیر مطهری به وحدت نامزدهای انتخاباتی برای پیشبرد اهداف انقلاب در عرصه رقابت اشاره کرد و گفت: به هر میزانی که صمیمیت و وحدت در مسیر انتخابات وجود داشته باشد؛ قطعا مردم خوشبین خواهند شد.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته این وحدتی را که به زبان می آوریم باید دو طرفه باشد و همه جناح های سیاسی چنین موضوعی را مد نظر داشته باشند؛ بالاخره نمی‌شود یک عده رعایت کنند و دیگران به وحدت و همدلی پایبند نباشند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: توجه به وحدت ملی در میان کاندیداهای انتخاباتی باید در اولویت باشد تا نظام و حاکمیت در مجامع بین‌المللی زیر سوال نروند؛ البته مردم هم خوشحال خواهند شد و برای شرکت در انتخابات حضور حداکثری را به جای می گذارند.

وی تاکید کرد: وحدت انتخاباتی می‌تواند به اقتدار ملی و مشارکت مردم پای صندوق‌های رای کمک کند.

وی یادآور شد: یکی از راهکارهای دشمنان فتنه انگیزی است، اگر به سالهای اخیر تاکنون نگاهی بیاندازیم، شاهد توطئه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب هستیم، اما اگر در داخل کشور مراقبت شود، قطعا دشمنان هیچ توطئه‌ای را نمی توانند علیه کشورمان انجام دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اشاره و بیان کرد: هرچه مشارکت مردم  پای صندوق‌های رای بالا باشد، دولت با دستی بازتر در مجامع بین المللی حاضر می‎شود و توان بیشتری هم برای حل مشکلات داخلی خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، مردم ایران هستند و بنابراین  برنامه محور بودن هر نامزد موجب افزایش مشارکت می شود  و ضرورت دارد برای مشارکت بیشتر شهروندان در انتخابات این حس در جامعه  القا شود که اوضاع به سمت بهبود و تغییر فراگیر، پیش خواهد رفت و بخشی از از این امید بخشیدن به جامعه می­ تواند توسط نامزدهای ریاست جمهوری و در ضمن ارائه برنامه ­های آنان به مردم داده شود./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهرستان های شاهرود و میامی آینده روشن با انتخاب اصلح نماینده مردم شهرستان مجلس شورای اسلامی گفت نامزدهای ریاست جمهوری نماینده مردم دامغان گرمسار و آرادان شوراهای اسلامی استان سمنان ریاست جمهوری دوره انتخابات مشارکت مردم داشته باشند اسلامی شهر مردم استان وحدت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از ویژگی‌های مهم انتخابات مجلس دوازدهم آن بود که مردم به یک «لیست واحد» رأی ندادند و به کاندیداهایی از لیست‌های مختلف انتخاباتی اقبال نشان دادند.

بنابر روایت مهر، در این انتخابات جریان‌های سیاسی نظیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شورای وحدت اصولگرایان، اُمناء، جبهه صبح ایران و همچنین صدای ملت با محوریت چهار حزب اصلاح‌طلب کارگزاران سازندگی، اعتدال و توسعه، اعتماد ملی و ندای ایرانیان صحنه‌گردانان اصلی انتخابات بودند.

با توجه به اینکه شاخص‌ترین چهره‌های راه‌یافته به مجلس دوازدهم محمدباقر قالیباف، مرتضی آقاتهرانی، مسعود پزشکیان، منوچهر متکی و حمید رسایی هستند، احتمالاً فراکسیون‌های عمده مجلس دوازدهم با محوریت این افراد تشکیل خواهد شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900264

دیگر خبرها

  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است