Web Analytics Made Easy - Statcounter

عارف خدرلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد ماسک برای تمامی شعبه های اخذ رای در نظر گرفته شده و در اختیار رای دهندگانی که در روز انتخابات فاقد ماسک باشند برای تامین سلامت انتخابات قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به خطر تجمع انسانی در انتقال ویروس کووید ۱۹، ضروری است شهروندان از هرگونه حضور در تجمعات انتخاباتی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آن نقض شده، خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه حفظ سلامت شهروندان در اولویت است، اظهار داشت: علاوه بر تهیه ماسک، مواد ضد عفونی کننده و سایر اقلام ضروری جهت تامین سلامت رأی دهندگان و مجریان برگزاری انتخابات تدارک دیده شده است.

خدرلو بیان کرد: همچنین به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، الزام درج اثر انگشت با استامپ در شعب اخذ رای برداشته شده و  عوامل اجرایی و رای دهندگان با خودکار شخصی در شعب اخذ رای آراء خود را ثبت و به صندوق واریز کنند. 

وی اضافه کرد: امسال برای جلوگیری از ازدحام رای دهندگان در محل های اخذ رای با توجه به شرایط کرونا، ۱۰ شعبه به تعداد شعبه های اخذ رای در این شهرستان اضافه شده و تلاش شده است تا کار رای گیری در فضای باز انجام شود.

وی افزود: با بررسی شرایط مقابله با کرونا و همچنین تعداد آرای اخذ شده در دوره‌های قبل در تمامی شعبه های اخذ رای، شعبه‌های پرازدحام در هر منطقه شناسایی و تصمیم به افزایش هشت شعبه در داخل شهر و ۲ شعبه در سطح روستاها گرفته شد.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد؛ در مجموع ۴۵۵ کرسی برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این دوره در مهاباد پیش بینی شده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ماسک مهاباد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی انتخابات ریاست جمهوری بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ماسک مهاباد انتخابات ۱۴۰۰ ماسک مهاباد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی انتخابات ریاست جمهوری بهداشت و سلامت اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  در این دور از انتخابات ۲۸۷ شعبه اخذ رای به همراه ۲ شعبه سیار تدارک دیده شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات