Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@17:03:03 GMT

لوکاتلی: این جایزه را با هم‌تیمی هایم تقسیم می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۸۵۹۸

لوکاتلی: این جایزه را با هم‌تیمی هایم تقسیم می‌کنم

مانوئل لوکاتلی، ستاره تیم ملی ایتالیا، در بازی دیشب برابر سوئیس عملکرد فوق العاده ای داشت و جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا در شبی که مانوئل لوکاتلی عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشت و دو گل برای آتزوری به ثمر رساند با نتیجه 3-0 سوئیس را شکست داد تا یک بار دیگر خود را در قامت مدعی قهرمانی رقابت‌های یورو به اثبات رسانده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مانوئل لوکاتلی ستاره تیم ملی ایتالیا، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و بعد از پایان بازی گفت: "من باید این جایزه بهترین بازیکن زمین را بین تمام تیم تقسیم کنم. من یکی از جوان ترین ها در این جا هستند و تیم استقبال خوبی از من داشته و حضور در کنار آن ها بسیار جالب است."

 

 

 

 

لوکاتلی به دلیل مصدومیت مارکو وراتی در ترکیب تیم ملی ایتالیا قرار می گیرد. او در این باره گفت: " من فکر می کنم ما یک گروه فوق العاده از بچه ها هستیم و واقعاً امیدوارم که مارکو بتواند به زودی برگردد، زیرا او یک بازیکن با استعداد است که می تواند تفاوت ایجاد کند.

 

مربی باید انتخاب های خود را انجام دهد، تنها کاری که ما می توانیم انجام دهیم این است که در صورت انتخاب برای بازی کردن آماده باشیم."

 

 

پاری سن ژرمن تیم ملی ایتالیا یورو 2020 مارکو وراتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن تیم ملی ایتالیا یورو 2020 مارکو وراتی تیم ملی ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز و چند انتخاب سورپرایز کننده

به گزارش "ورزش سه"، امروز از سی بازیکن حاضر در اردو چند بازیکن دیگر خط خوردند تا تعداد نفرات به هجده نفر برسد که در بین آنها چهار بازیکن تازه وارد همچنان خود را در اردو حفظ کرده‌اند.

امیرحسین ساداتی، امیرحسین صداقت، متین احمدی و مهدی رضایی چهار بازیکنی هستند که موریسیو موتا پائز همچنان روی آنها برای ادامه اردوی تیم ملی حساب باز کرده است، و به نوعی می‌توان گفت حضور این چهار بازیکن در بین هجده نفر کمی غیر منتظره به نظر می‌رسد.

از این چهار بازیکن مهدی رضایی و امیرحسین صداقت در پست قطر پاسور فصل درخشانی در لیگ داشتند و امتیازآوران دور مقدماتی بودند و امیرحسین ساداتی و متین احمدی هم ستاره‌های باشگاه‌های خود در فصل گذشته بودند.

حالا باید منتظر ماند و دید تا این چهار بازیکن تا کجا پیش خواهند رفت، آیا خواهند توانست در لیست تیم ملی در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال قرار بگیرند یا نه.

دیگر خبرها

  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • پائز و چند انتخاب سورپرایز کننده
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • مارکوس تورام، فدریکو دی مارکو و داویده فراتزی و انجام چالش ایموجی / فیلم
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)