Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عباس عالی معاون توانبخشی بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال صندوق‌های خرد محلی از ۳۷ عدد به ۵۰ مورد افزایش پیدا کرده است.

او افزود: تشکیل صندوق‌های خرد محلی متشکل از افراد کم درآمد دارای معلولیت و با هدف توانمندسازی و ظرفیت سازی آنان تشکیل شده است تا با ایجاد دسترسی به منابع مالی بیشتر، سطح معیشت و درآمد افراد دارای معلولیت ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

افزایش حقوق مستمری بگیران بهزیستی در چهارمحال و بختیاری

عالی اضافه کرد: صندوق‌های خرد، در روستا‌ها با تعداد نفرات محدود و آورده توانخواهان تشکیل می‌شود که به ازای هر عضو از طرف بهزیستی مبلغ ۱۰ میلیون ریال دریافت می‌کنند.

او اظهار داشت: صندوق‌های خردمحلی از جمله منابع تامین سرمایه و اعتبار مورد نیاز تولید کنندگان روستایی است، که در زمینه اشتغال توانخواهان فعالیت دارد و از مهمترین اهدافآن‌ها می‌توان به افزایش درآمد خانوار‌های کم درآمد از طریق پرداخت وام‌های کوچک برای انجام فعالیت‌های درآمدزا اشاره کرد.

عالی ادامه داد: صندوق‌های مالی خرد که یکی از طرح‌های موفق بهزیستی بوده است، با هدف ایجاد اشتغال روستاییان افزایش یافته است.
انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی توانبخشی معلولان نیازمندان استان صندوق های خرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: تا اواسط هفته آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
قطره از ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری