Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@01:25:15 GMT

بیش از ۱۵۰ هزار نفر واجد شرایط رای دهی در هشترود هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۸۷۴۳

بیش از ۱۵۰ هزار نفر واجد شرایط رای دهی در هشترود هستند

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: ۵۰ هزار و ۳۴۱ نفر از اهالی شهرستان، واجد شرایط رای دهی بوده و تعداد ۱۲۰۷ نفر از آن‌ها رای اولی هستند.

امین امینیان در گفت‌وگو با ایسنا، خاطر نشان کرد: از ۱۳۶ روستای هشترود اهالی ۹۱ روستا برای مشخص شدن اعضای شورا به پای صندوق‌های رای خواهند رفت و مابقی روستاها توسط شورای بخش اداره خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایسنا، وی افزود: انتخابات هشترود به صورت نیمه الکترونیکی برگزار خواهد شد و از ۲۵ فرآیند، ۲۴ مورد به صورت الکترونیکی و یک مورد که مربوط به شمارش آرا است به صورت دستی خواهد بود. 

وی اظهار کرد: انتخابات پیش رو با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در ۱۰۲ شعبه برگزار خواهد شد. 

امینیان از واکسینه شدن تمامی عوامل انتخاباتی تا روز جمعه خبر داد. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش ۵۰ تن آرد در ماه برای پخت در نانوایی‌های هشترود اشاره کرد و گفت: با توجه افزایش فصلی آمار روستاهای هشترود و مهمان پذیر بودن این شهرستان، افزایش سهمیه آرد برای ۲۰ واحد نانوایی شهری و ۱۸ واحد روستایی در دستور کار فرمانداری قرار گرفت. 

وی ادامه داد: نانوایان متخلف بعد از اخطارهای سه گانه، ابطال پروانه می‌شوند.

فرماندار هشترود در بخش دیگری از سخنان خود،  اضافه کرد: طرح ضربتی جمع آوری اراذل و اوباش در هشترود از فردا با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی آغاز خواهد شد. 

وی از آغاز ساخت پل‌های آسیب دیده از سیل در سال ۹۵ خبر داد و گفت: آغاز پروژه‌های عمرانی و روکش آسفالت جاده‌های مواصلاتی در سال ۱۴۰۰ در هشترود شروع خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها انتخابات خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند

به گزارش قدس خراسان، محمد علی نعمت‌نژاد اظهار کرد: هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در استان واجد شرایط هوشمندسازی هستند که تاکنون ۸۸۲ فقره از این تعداد به کنتور هوشمند مجهز شده و ۷۶۳ حلقه چاه صنایع هنوز به کنتور هوشمند مجهز نشده اند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: ۵۳ درصد چاه‌های آب بخش صنعت در استان شامل ۸۸۲ حلقه چاه به کنتور هوشمند مجهز شده است.

وی اضافه کرد: طبق مصوبه کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم آبی مقرر شده چاه های آب تمام صنایع استان خراسان رضوی تا پایان مهرماه امسال به کنتور هوشمند تجهیز شوند.

نعمت نژاد ادامه داد: طبق این مصوبه، صنایع متخلف با قطع برق روبرو خواهند شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی بیان کرد: ۹۶ درصد چاه‌های کشاورزی در استان خراسان رضوی نیز برای جلوگیری از برداشت بی‌رویه و غیر اصولی آب از منابع زیرزمینی، به کنتور هوشمند مجهز شده است.

وی اضافه کرد: فرو نشست زمین از تبعات برداشت غیر اصولی آب از منابع زیرزمینی است و طبق برآوردهای انجام شده، نرخ فرو نشست زمین در بخش مرکزی دشت مشهد بین ۱۵ تا ۱۷ سانتی‌متر در سال است، درحالیکه که ۵۰ درصد جمعیت استان در همین بخش ساکن هستند.

نعمت نژاد گفت: عمده فشار برنامه‌های کنترل و مدیریت مصرف آب و تعادل آبخوان بر روی بخش کشاورزی است، بخش‌های شرب و صنعت نیز باید نقش خود را در این زمینه ایفا کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • وضعیت زیست محیطی ومحل دفن زباله گاه هشترود ذوالبین مناسب نیست