Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود نشست رهبران روسیه و آمریکا در ژنو، سخنگوی کرملین تاکید کرد که هیچ دلیلی برای حذف آمریکا از لیست کشورهای "غیردوست" روسیه وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دولت روسیه اواسط ماه مه لیست "کشورهای خارجی که مرتکب اقدامات غیردوستانه علیه روسیه می‌شوند" را تایید کرد. این لیست تنها شامل کشورهای آمریکا و جمهوری چک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: هنوز هیچ دلیلی برای این کار وجود ندارد.

با این حال، سخنگوی کرملین تصریح کرد که مذاکرات روز چهارشنبه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و جو بایدن، همتای آمریکایی‌اش در ژنو تقریبا انتظارات مسکو را برآورده کرده است.  

وی افزود: این مذاکرات در کل طبق انتظاراتمان پیش رفت اما همه چیز به گام‌های بعدی و آنچه در آینده رخ می‌دهد، بستگی دارد.

پسکوف همچنین اظهار کرد: هنوز مشخص نیست چه کسی رهبری هیئت روسیه در مذاکرات ثبات استراتژیک با آمریکا را برعهده خواهد گرفت.

به دنبال نشست روز چهارشنبه، پوتین اعلام کرد که رهبران روسیه و آمریکا به توافقی برای آغاز رایزنی‌های ثبات استراتژیک دست یافتند چرا که آنها به عنوان دو ابرقدرت، مسؤولیت ویژه‌ای در این زمینه برعهده دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دیدار بایدن و پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • روح جاسوسان شوروی بازگشته؛ افزایش عملیات خرابکارانه روسیه در اروپا
  • لاوروف: هر دو حزب آمریکا، روسیه و چین را دشمن می‌دانند
  • تحولات اوکراین| کمک نظامی آمریکا قادر به توقف روسیه نیست
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • سرنوشت اوکراین در سال انتخاباتی آمریکا و گزینه های کی‌یف
  • آبشناس: آمریکا به دنبال آشوب در کشورهای حوزه نفوذ روسیه است
  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است