Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد گفت: حضور رأی اولی‌ها موج گرا، آرمان‌گرا و تحول‌گرا چون رویش بهار در انتخابات امسال حماسه‌ای زیبا خلق می‌کنند.

محمد مهرافزون در مراسم جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان دختر رأی اولی بروجرد که ۲۶ خردادماه در مصلی جدید نماز جمعه برگزار شد، ضمن تأکید و اشاره به حضور حداکثری دانش آموزان رأی اولی در انتخابات ۲۸ خرداد و سهیم شدن در سرنوشت کشورشان، اظهار کرد: قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ امام خمینی یک نقطه عطفی در تاریخ ایران بود و نهضت فکری ـ فرهنگی پانزده خرداد به رهبری امام خمینی تأثیرات عمیق و شگرفی بر ساختار سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ایران گذاشت و نتایج و پیامدهای سازنده و مطلوبی از جمله دموکراسی در انتخابات را به بار آورد و امروز ۲۶خرداد مصادف با شهادت شهیدان امانی، بخارایی، نیک‌نژاد و صفارهرندی چهار فرزند شجاع و برومند اسلام که در راه پاسداری از ارزش‌های متعالی اسلام و در مسیر پربرکت نهضت امام خمینی (ره) و جهت برپایی حکومت اسلامی در ایران به درجه رفیع شهادت رسیدند تا سرنوشت ایران اسلامی به زیبایی رقم بخورد و امروز تجلی ادامه راه شهدای ۱۵ خرداد در اطاعت از ولایت امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: حضور در انتخابات پیش رو نیز ادامه راه قیام خونین ١۵ خرداد است، یقیناً راهی که شهدای ١۵ خرداد گشودند، هرگز فراموش‌شدنی نیست و با لطف الهی زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) خواهد شد. رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی بر ارتباط و تلازم حق و تکلیف شرکت در انتخابات تأکید داشته و بارها این موضوع را در آستانه هر انتخاباتی متذکر شده‌اند. معظم‌له در همین خصوص می‌فرمایند که هم حق است و هم تکلیف مردم است که بیایند و سرنوشت کشورشان را به دست خودشان معین کنند زیرا کشور متعلق به مردم است.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد خاطرنشان کرد: تمام انتخابات از بدو انقلاب تاکنون از نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم و حائز اهمیت بوده است ولی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری از حساسیت خاصی برخوردار است چراکه دشمنان انقلاب همچون انتخابات گذشته مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت کرده‌اند و حضور پر شورای اولی‌ها در انتخابات یکی از عوامل اصلی خنثی‌کننده این هدف دشمنان است.

مهرافزون اضافه کرد: در نظام مردم‌سالار دینی ایران، انتخابات به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین صحنه حضور مردم برای تعیین سرنوشت و چگونگی اداره کشور شناخته می‌شود، طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی، اداره کشور ایران با اتکا به آرای عمومی از طریق انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه بی‌شک حضور رأی اولی‌ها در شور و نشاط‌آفرینی به انتخابات سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بسیار اثرگذار است، بیان کرد: رأی اولی‌هایی که قبل از حضور در پای صندوق‌های رأی انتخابات، با شرکت در شوراهای دانش‌آموزی مراحلی از دموکراسی و حضور در انتخابات را تمرین کرده‌اند با مشارکت در انتخابات سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تمرینی بزرگ از دموکراسی دارند.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد ضمن اشاره به اینکه‌ سیزدهمین دوره از انتخابات بسیار حساس و مهم است، ادامه داد: فرزندانی از نسل چهارم انقلاب در انتخابات ۲۸ خرداد اولین بار پای صندوق‌های رأی می‌روند تا در تعیین سرنوشت کشورشان مشارکت کنند و با لبیک به ندای رهبری بار دیگر مانند جوانان دوران دفاع مقدس دشمنان را مأیوس خواهند کرد و با حضوری حداکثری در پای صندوق‌های رأی، مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام می‌زنند.

مهرافزون اظهار کرد: رأی اولی‌ها در کنار دیگر اقشار جامعه با حضور همه‌جانبه در انتخابات می‌توانند گامی مهم و مؤثر در افزایش شور انتخاباتی بردارند و در انتخابات پیش‌رو حماسه‌آفرین هستند و شرکت آن‌ها در انتخابات فصلی نو از تجربه تأثیرگذاری است و حضورشان در حماسه‌ای سیاسی بی‌شک در افزایش شور فضای انتخابات مؤثر خواهد بود، آن‌ها از خون شهدایی که جان خود را برای دفاع از کشور فدا کردند با شرکت در انتخابات و حضور پای صندوق‌های رأی دفاع خواهند کرد.

وی تصریح کرد: حضور رأی اولی‌ها موج گرا، آرمان‌گرا و تحول‌گرا چون رویش بهار در انتخابات امسال حماسه‌ای زیبا خلق می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها دفاع مقدس بروجرد امام خمینی دموکراسی جمهوری اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ آموزش و پرورش رای اولی ها پای صندوق های رأی سیزدهمین دوره رأی اولی ها اولی ها حماسه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد آدیگوزل زاده، اظهارکرد: درهفته‌های اخیر در راستای اجرای برنامه‌های "سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران"به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، اقدامات موثری صورت گرفته از جمله یادواره‌ها، همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی  و دیدار با خانواده معظم شهدای دانشگاه که با مدیریت کنگره در سطح استان در حال اجرا است.
وی افزود: اقدامات مختلفی از قبیل ساخت یادمان شهدای استان در واحد تهران شمال، فضاسازی، دیوارنگارها، نصب عکس شهدا، نامگذاری اماکن به نام شهدا، تبلیغات شهری به مناسبت کنگره شهدا انجام و پیش بینی شده است.
این مسئول ادامه داد: به همین منظور هماهنگی‌هایی در خصوص ساخت تیزر تبلیغاتی اجلاسیه، تولید و پخش مستند روایی از شهدای استان تهران، ضبط مستند شفاهی خانواده شهدا و منسوبین و پادکست زندگینامه شهدا در دست اقدام است.
وی اظهار کرد: جلسات استانی با مجموعه اعضای دستاندرکار این کنگره بزرگ در حال انجام بوده و آمادگی لازم برای برگزاری "سومین کنگره دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران" در روز دهم خرداد وجود دارد.
دبیر دبیرخانه کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به برگزاری یادواره‌های شهدا در واحد‌های استان اشاره نمود و تأکید کرد: همچنین بخش زیادی از اسناد و آثار شهدا در راستای اجرای کنگره جمع‌آوری و مستندسازی شده و تعداد زیادی از زندگینامه‌ها و آثار شهدا تبدیل به کتاب شده است.  
آدیگوزل زاده تأکید کرد: پیش از این تولیداتی با محوریت شهدا شامل ابعاد مختلف زندگی و وصیت‌نامه‌های شهیدان تولید و در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است، البته با برگزاری این کنگره ۲۰ مستند از مجموعه ۷۰ شهیدگرامی، تولید و آماده پخش می‌باشد و به نحو ویژه‌تری تولیدات در حوزه شهدا استمرار می‌یابد.
وی گفت: تمامی ارکان و تولیدات کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، همچون دو دوره قبل با محوریت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در حال انجام است  و این یکی از دستاورد‌های بزرگ کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی است.  
پیش از این نیز شورای سیاست گذاری  و کمیته‌های این کنگره از جمله کمیته مالی، فرهنگی، تدارکات و پشتیبانی، فناوری و فضای مجازی، روابط عمومی و تبلیغات، انتظامات و نظارت و بازرسی فعالیت خود را آغاز کرده اند. همچنین به زودی اهم فعالیت‌های کمیته اجرایی اعلام و در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه