Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@14:19:07 GMT

امروز جبهه انقلاب نیاز به وفاق و همدلی دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۸۸۵۲

امروز جبهه انقلاب نیاز به وفاق و همدلی دارد

علی اکبر علیزاده گفت: امروز جبهه انقلاب نیاز به اتحاد دارد و علیرضا زاکانی به عنوان یک فرد فهیم و بصیر این ضرورت را درک کرد تا افراد بیشتری پای صندوق رای حضور یابند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت ضمن بیان اینکه انتخابات یک حق بی نظیری است که اما خمینی برای کشور به ارمغان آورده است، گفت: انتخابات و دموکراسی به شیوه ای که در کشور ما اجرا می شود ، تقریبا در دنیا بی نظیر است و بسیاری از کشور ها یا تحت سلطه یک نظام سلطنتی هستند و یا در کشور های غربی به ظاهر متمدن مردم محبور به انتخاب از بین تنها دوحزب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز جبهه انقلاب نیاز به وفاق و همدلی دارد

وی در ادامه افزود: در فتنه 88 یک عده به ظاهر خودی ولی در واقع همراه با دشمن قصد داشتند دیکتاتوری خود را به مردم تحمیل کنند و نظام انقلاب اسلامی  8 سال خسارت را به خاطر احترام به رای مردم پذیرفت.

علیزاده شرکت در انتخابات را به ظاهر یک لحظه اما آن را نقشه راه 8 ساله کشور دانست وافزود: مردم باید به شخصی رای دهند که با تقوا و کاربلد باشد و به این خود باوری رسیده باشد که کلید حل مشکلات نه در وین و اتریش و نیویورک بلکه در داخل کشور است و امیدوار هستیم خداوند مردم را کمک کند که بتوانند از حق خود نهایت استفاده را بکنند.

این عضو خانه ملت انتخابات پیش رو را تقابل دو جریان انقلابی و غیر انقلابی دانست واذعان کرد: جریان غرب گرا 32 سال از عمر انقلاب با عناوین مختلف و با وعده های دروغ و توخالی رای مردم را گرفت، اما در نهایت ماهیت اصلی خود را نشان دادند.

نماینده مردم دامغان با اشاره به انصراف علیرضا زاکانی از کاندیداتوری انتخابات پیش رو تصریح کرد: امروز جبهه انقلاب نیاز به اتحاد و وفاق دارد و آقای زاکانی به عنوان یک فرد فهیم و بصیراین ضرورت را درک کرد تا افراد بیشتری پای صندوق رای حضور یابند.

علیزاده ابراز امیدواری کرد که با انصراف زاکانی به نفع آیت الله رئیسی، این کاندیدای جبهه انقلاب تقویت و یک اتفاق مبارک در 28 خرداد رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امروز جبهه انقلاب نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال

دریافت 40 MB کد خبر 6090036

دیگر خبرها

  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی