Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ضمن تقدیر از خدمات ایرج داودبیگی، ابراهیم قاسمی به عنوان معاون هنری این اداره کل منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در مراسم معارفه معاون هنری این اداره کل اظهار کرد: معاونت هنری یکی از معاونت‌های مهم در سطح وزارت‌خانه و همچنین ادارات کل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدربیع احمدخانی با اشاره به اینکه هنرمندان از اقشار فرهیخته جامعه هستند، افزود: امیدواریم در استمرار فعالیت‌های قبلی شاهد حل مشکلات هنرمندان و بازدید از موسسات و مجموعه‌های هنری باشیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همچنین بر حل به موقع مشکلات هنرمندان تأکید کرد و گفت: امیدواریم در ارتباط با بیمه هنرمندان و همچنین حوزه تخصصی هنرمندان توجه بیشتری به این قشر شود

 

وی آموزش هنرمندان را هم از دیگر موضوعات مورد تاکید در حوزه معاونت هنری اعلام کرد و افزود: از دیگر انتظاراتی که از معاونت هنری داریم، توجه بیشتر به کنگره شهدا و استفاده از مشارکت هنرمندان در  این بخش است.

 

احمدخانی بر پیگیری امور مربوط به استان از وزارت خانه نیز تاکید کرد و گفت: استفاده از تجربیات استان‌های دیگر و به کارگیری آن در استان در پیشبرد اهداف اداره کل مفید و موثر خواهد بود.

 

معاون هنری سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت یک ساله این معاونت گفت: در این یکسال اقدامات خوبی در پیگیری مطالبات هنرمندان انجام شد و همراهی مجموعه استان و همچنین هنرمندان در این بخش قابل تقدیر بود.

 

ایرج داودبیگی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته همه فعالیت‌های هنری تحت تاثیر کرونا قرار گرفت و به ناچار مجبور به تغییر رویه در برنامه‌ها شدیم، افزود: ساماندهی همیاران هسته سلامت و همچنین انجام بازدیدهای مکرر از آموزشگاه‌ها، سینماها، نحوه ضدعفونی مراکز هنری و برگزاری نخستین جشنواره هنر و سلامت از جمله اقداماتی بود که در این ایام صورت گرفت.

 

وی تصریح کرد: علاوه بر این در بحران شیوع کرونا آفرین واره نسل نمیران، تولید محتوا در فضای مجازی، پویش در خانه بمانیم، برگزاری نمایشگاه مجازی، جشنواره زنجان بپوشیم، برگزاری آزمون ادواری جامع، نخستین مسابقه طراحی پوستر سرباز ولایت، جشنواره ملی پانتومیم، برگزاری کارگاه مجازی ایده یا طرح نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که طی یک سال اجرایی شد.

 

سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز ضمن اشاره به اقدامات این اداره کل در بخش هنری بیان کرد: بخش هنری و سینمایی یکی از بخش‌های مهم ارشاد است و با توجه به روحیه خاصی که هنرمندان دارند، باید توجه بیشتری به این بخش شود.

 

ابراهیم قاسمی به برنامه‌های خود در راستای حمایت از هنرمندان اشاره کرد و گفت: امیدواریم زمینه اعتلای بیش از پیش هنرمندان فراهم شود.

 

در پایان از زحمات ایرج داودبیگی در معاونت هنری تقدیر و ابراهیم قاسمی به عنوان سرپرست این معاونت معرفی شد.

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تودیع و معارفه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ابراهیم قاسمی معاونت هنری معاون هنری اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند