Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- براساس آخرین وضعیت استان فارس و نداشتن هیچ نقطه قرمز، نماز جمعه ۲۸ خرداد در تمامی شهرهای استان فارس برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  شیراز، به دنبال شیوع ویروس کرونا و پرهیز از هر گونه تجمع در طی بیش از یک سال گذشته نماز جمعه نیز مشمول محدودیت‌های کرونایی قرار گرفت و در چندین نوبت تعطیل شد اما با اتمام پیک چهارم و رسیدن به یک وضعیت تقریبا ثابت نماز جمعه مجدد در شهرهای فارس اقامه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین رابطه حجت‌الاسلام حسین ملک مکان، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس به تسنیم اظهار داشت: بر اساس آخرین اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا 18شهرستان استان فارس  در وضعیت نارنجی و 18 شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با بیان اینکه طبق دستورالعمل‌ها برگزاری نماز جمعه در شهرهای زرد و نارنجی بلامانع است، گفت: با این شرایط فردا 28 خردادماه نماز جمعه در تمامی شهرستان‌های استان فارس برگزار می‌شود. 

نماز جمعه ‌در تمام شهرستان‌های استان زنجان برگزار می‌شود ‌نماز جمعه در 17 شهر استان بوشهر فردا برگزار نمی‌شودفریضه نماز جمعه فردا در استان اردبیل اقامه می‌شودنماز جمعه کاشان فردا اقامه می‌شود

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس افزود: شهرهایی که در وضعیت نارنجی قرار دارند، نماز جمعه در فضای باز یا سالن‌های بزرگ و دارای سقف مرتفع و با جمعیت محدود و زمان محدود برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به وضعیت نارنجی شهر شیراز بیان کرد: نمازجمعه این هفته شهر شیراز مانند هفته‌های گذشته در مسجد شهداء( مصلای سابق) ابتدا خیابان 9 دی برگزار می‌شود. 

بر این اساسا در حال حاضر داراب، زرین دشت، فسا، سروستان، خرامه، ارسنجان، سرچهان، پاسارگاد، بوانات، خرمبید، مرودشت، سپیدان، بیضا، رستم، ممسنی، فراشبند، خنج و  مهر در وضعیت زرد قرار دارند و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی هستند. 

همچنین براساس گفته‌های عبدالرضا قاسم‌پور، جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا با بهبودی 97 درصد وضعیت استان فارس تقریبا وضعیت ثابتی است هر چند باید همچنان مراقبت‌ها را جدی گرفت. 

به گفته درصد مثبت شدن تست‌ها در استان به 24 درصد رسیده و روزانه 200 بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری می‌شوند که با این حساب ضریب اشغال تخت‌ها زیر 40 درصد است. 

انتهای پیام/424 / ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزار می شود وضعیت نارنجی نماز جمعه استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند

پریسا نجفی معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ساماندهی و شناسه‌دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه خبر داد و گفت: شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی در اولویت این اداره کل قرار داشته به نحوی که در اواخر سال گذشته و در یک اقدام جهادی با هدف ساماندهی و شناسه دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور، ۱۷۵ شناسه ملی به پایگاه‌های نماز جمعه تخصیص یافت.

نجفی در ادامه تأکید کرد: پایگاه­‌هایی که برای انجام امور مالی خود نیاز به شناسه ملی دارند باید اطلاعات خود را به اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت ارائه کرده تا پس از بررسی و تایید مستندات، شناسه ملی به آن‌ها تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: همچنین اشخاص حقوقی مذکور مکلفند هر گونه تغییر در اطلاعات را ظرف مدت ۲۴ ساعت، به این اداره کل اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • سامانه بارشی در راه بوشهر/ صدور هشدار نارنجی
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • (عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه