Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، بانک توسعه آسیایی برای خرید واکسن و تقویت پتانسیل تاجیکستان در زمینه اجرای برنامه واکسیناسیون به این کشور 25 دلار اعطا می‌کند.

«ماساسوگو آساکاوا» رئیس بانک توسعه آسیایی گفت که واکسن‌های ضد کرونا زندگی مردم را نجات می‌دهند و برای تسریع روند بهبود اقتصادی در تاجیکستان و سایر کشورها از اهمیت حیاتی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر سخنان وی، از طریق این پروژه و همکاری نزدیک با شرکای توسعه تاجیکستان، بانک توسعه آسیایی مجددا تعهد خود برای کمک به این کشور برای غلبه بر بیماری همه گیر و بازگشت هرچه سریعتر به شرایط عادی را تایید می‌کند.

این پروژه از اجرای برنامه ملی تاجیکستان برای واکسیناسیون مردم پشتیبانی می‌کند. در چارچوب این پروژه روند خرید و تحویل حدود 3 میلیون دوز واکسن با وسایل جانبی برای بیش از 1.3 میلیون نفر، حدود 14 درصد جمعیت تاجیکستان، سرمایه گذاری می‌شود.

دولت تاجیکستان قصد دارد حدود 62.5 درصد از کل جمعیت خود، یعنی همه افراد بالای 18 سال را واکسینه کند.

تاجیکستان در سال 1998 میلادی به بانک توسعه آسیایی پیوست. از آن زمان این بانک به بزرگترین شریک توسعه چند جانبه این کشور تبدیل شده و برای اجرای طیف گسترده‌ای از پروژه‌هایی در زمینه‌های مختلف، از راهبردهای استراتژیک جاده‌ی و انرژی تا امنیت غذایی و خدمات اجتماعی به مبلغ کلی حدود 2.2 میلیارد دلار، از جمله بیش از 1.6 میلیارد دلار به صورت کمک بلا عضو، در اختیار تاجیکستان قرار داده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تاجیکستان بانک توسعه آسیایی کمک بلاعوض بانک توسعه آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢

کورش فتاحی از رشد ۴۵۵ درصدی واگذاری اراضی و ۱۶ درصدی حجم سرمایه گذاری‌ها در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در حوزه زیرساخت تعداد پروژه‌ها از ۱۴ به ۲۰ پروژه زیرساختی ارتقاء یافت و در حوزه سرمایه‌گذاری با انعقاد ۶ قرارداد سرمایه‌گذاری و تحویل زمین به سرمایه‌گذار با حجم سرمایه‌گذاری ۴۷۷ میلیون یورو گام‌های اساسی در راستای اهداف توسعه‌ای این کانون بزرگ صنعتی برداشته شد.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جنوب استان فارس و از زیر مجموعه‌های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه به پایان می‌رسد
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم