Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام سید رضا تقوی، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات امری ضروری است و هر فردی که در ایران زندگی می‌کند و همچنین ایرانیان خارج از کشور، حتماً باید در انتخابات شرکت کنند و نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور ایفا کنند.

وی با بیان اینکه مردم باید با حضور پای صندوق‌های رأی رسالت ملی خودشان را انجام دهند، گفت: انتخابات فرصت مغتنمی است و همه ما باید از این فرصت استفاده کنیم و با مشارکت حداکثری، پیام اتحاد و انسجام خود را به جهانیان نشان داده و پاسخ محکمی به دشمنان دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران تصریح کرد: ملت ما باید بداند که با حضور باشکوه خود پای صندوق‌های رأی، دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوار می‌کنند. همه ما باید از فرصت انتخابات نهایت استفاده را ببریم و این فرصت را مغتنم بشماریم.

تقوی ادامه داد: فردی که در انتخابات شرکت می‌کند، در حقیقت در تعیین سرنوشت کشورش سهیم می‌شود و مشارکت در انتخابات به معنای دلبستگی به کشور و سرنوشت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی تاکید کرد: همه ما باید در تعیین سرنوشت کشورمان سهیم باشیم و با رأی خود، باعث پیشرفت و توسعه کشور شویم و نقش خود را در این باره به خوبی ایفا کنیم. مردم باید مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند و نباید در چنین شرایطی، از مسئله مهم و سرنوشت ساز انتخابات به راحتی عبور کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه دشمنان این روزها فعالیت‌هایی را برای کاهش میزان مشارکت مردم انجام می‌دهند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ روانی و تبلیغاتی خود به دنبال دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات پیش رو هستند اما ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی باید با مشارکت بالای خود در انتخابات، اهداف استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را نقش بر آب کنند.

تقوی با تاکید بر اینکه حضور مردم در عرصه انتخابات موجب تقویت و استحکام نظام و انقلاب می‌شود، تصریح کرد: ملت فهیم ایران همواره دلبسته نظام هستند و با حضور در پای صندوق‌های رأی، قدرت و مقاومت خود را به دنیا به ویژه بدخواهان جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: انتخابات سید رضا تقوی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور

فرهاد خاکی‌پور اظهار کرد: در حال حاضر، سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در فاز دوم، در حال ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا هستند.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: برای ساخت مسکن خانواده‌های دارای حداقل یک بیمار ای‌بی (پروانه‌ای) تفاهم نامه ای تعریف شده و کار‌های عملیاتی در حال انجام است.

وی یادآور شد: انجمن خیرین مسکن ساز در کنار حساب ۱۰۰ امام (ره)، بازوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت مسکن اقشار محروم و خانواده‌های نیازمند است.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه کمک خیرین هر استان برای همان استان هزینه خواهد شد، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعد از جنگ، در زمینه بازسازی و مقاوم سازی مسکن در برابر حوادث طبیعی و احداث مسکن محرومان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، خدمات ارزشمندی ارائه داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • سخنگوی شاخه نظامی حماس: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد/ احتمالا اسرای دشمن در غزه به سرنوشت رون آراد گرفتار شوند!