Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:16:49 GMT

تماشای یک ویژه برنامه انتخاباتی از شبکه تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۹۷۵۷

تماشای یک ویژه برنامه انتخاباتی از شبکه تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، «سلام به آینده» عنوان ویژه برنامه انتخاباتی شبکه پنج سیما است که روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس پنجم خبرگان رهبری روی آنتن می رود.

شهرام نسترن راد تهیه کننده ویژه برنامه انتخاباتی «سلام به آینده» گفت: این ویژه برنامه زنده در دو بخش استودیویی و پایگاه های واحد سیار، روز ۲۸ خرداد همزمان با برگزاری انتخابات در ایران اسلامی از ساعت ۷ صبح تا پایان ساعات رای گیری روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راد افزود: واحد های سیار شبکه پنج سیما، با استقرار در مسجد رسول نازی آباد، مسجد امام سجاد واقع در خیابان اشرفی اصفهانی و مسجد جامع شهریار در روز انتخابات با مردم همراه می شوند و حضور میلیونی و شکوهمند مردم را به تصویر خواهند کشید. همچنین در بخش استودیویی این برنامه نیز، چهره هایی از فرهنگ، هنر، سیاست و ... حضور خواهند داشت. برای اجرای این ویژه برنامه اکثر مجریان شبکه پنج حضورخواهند داشت و ارتباط با مراکز استانها، پخش موسیقی تصویر، میان برنامه های متنوع انقلابی و انتخاباتی، انعکاس حضور میلیونی مردم و ... از دیگر بخش های تماشایی این ویژه برنامه است.

‌راد یادآور شد: یکی از ویژگی‌های این برنامه، حضور گروه رنگین کمان در پایگاه مسجد امام سجاد محله صادقیه واقع در اشرفی اصفهانی است که برای کودکان برنامه اجرا خواهند کرد.

کد خبر 5237012 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی انتخابات 1400 شبکه پنج سیما انتخابات 1400 فیلم کوتاه موسیقی ایرانی تئاتر ایران رادیو سلامت حضور هنر ایران در جهان بنیاد فرهنگی هنری رودکی سازمان سینمایی ویروس کرونا سریال ایرانی رادیو تهران مناظره انتخاباتی شبکه پنج سیما انجمن موسیقی ایران شبکه پنج سیما ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداوسیما ادعای هک را رد کرد

صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر دو را رد و تاکید کرد که صوت پخش شده، بخشی از برنامه بوده است.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

صدا و سیما تاکید کرده است که هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • گروه محوری را در دستور کار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دادیم
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران برای ۱۶ اردیبهشت ماه
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران