Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام فاطمی از برگزاری همایش رای اولی‌ها توسط کانون فرهنگی هنری یاسین و مجموعه‌های و فرهنگی مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک خبر داد و گفت: این همایش با این هدف برگزار شد که رای اولی‌ها بدانند به چه میزانی در سرنوشت کشور سهیم هستند.

«حجت‌الاسلام محسن فاطمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، انتخابات را از مسائل مهم حکومت مردم سالاری دینی برشمرد و اظهار کرد: وقتی حکومتی نحوه و انتخاب حکومت‌داری را در دست مردم قرار می‌دهد، این نشان از جایگاه ویژه مردم در این حکومت مردم سالاری دینی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک با اشاره به اینکه انتخابات یکی از رویش‌های عظیم انقلاب اسلامی است که مردم باید به آن اهمیت دهند افزود: انتخابات جایگاه باارزشی دارد و اینکه ما می‌توانیم با دیدگاه و انتخاب خودمان در سرنوشت کشورمان سهیم باشیم، بسیار ارزشمند است.

 

وی اذعان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند نقش بسزایی در پررنگ‌تر کردن انتخابات داشته باشند و کارهای بسیار بزرگی را جهت ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات انجام دهند.

 

حجت‌الاسلام فاطمی تصریح کرد: کانون‌های مساجد در این روزهای منتهی به انتخابات می‌توانند ضمن راه‌اندازی پویش و برگزاری جلسات و نشست‌های بصیرتی، شور و نشاط را در فضای شهر ایجاد کنند.

 

وی از برگزاری همایش رای اولی‌ها توسط کانون یاسین، پایگاه مقاومت بسیج و دیگر مجموعه‌ها و تشکل‌های فرهنگی مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک خبر داد و یاد آور شد: این همایش با این هدف برگزار شد که شور و نشاط میان رای اولی‌ها ایجاد شود و همچنین اهمیت این موضوع را از ابتدای سن قانونی خود نسبت به مسئله انتخابات متوجه شوند تا بدانند به چه میزانی در سرنوشت کشور سهیم هستند.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: حکومت مردم سالاری دینی همایش رای اولی ها مشارکت حداکثری اندیمشک کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات رای اولی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام گودرزی‌ در کنار یاسین سلمانی قرار گرفت

به گزارش “ورزش سه”، عنایتی که پیش از حضور در پیکان هدایت تیم المپیک ایران را عهده‌دار بود و اتفاقات عجیبی را طی آن دوران پشت سر گذاشته بود، اینبار روی نیمکت پیکان از شاگرد قدیمی‌اش لطمه خورد.

سرمربی سابق تیم المپیک که از برخی شاگردانش بعد از حذف از المپیک و ناکامی در بازی‌های آسیایی گلایه داشت، به نظر می‌رسد باید نام حسین گودرزی را هم به این سیاهه اضافه کند.

گودرزی که در تیم المپیک شاگرد عنایتی محسوب می‌شد، در ثانیه‌های پایانی بازی توانست تساوی را با یک برد ارزشمند برای تیمش تغییر دهد و یک شکست تلخ را برای عنایتی رقم بزند.

گودرزی در جریان بازی علیرغم شرایط فنی این جدال که فرصت کمی نصیب وی می‌کرد، از بزرگ‌ترین موقعیت تیمش برای رسیدن به برد به بهترین شکل بهره برد و یک خاطره تلخ دیگر از سوی شاگردانش برای عنایتی شکل داد.

مدافع چپ‌پای شمس آذر که بعد از درخشش در این تیم حتی به اردوگاه تیم امیر قلعه‌نویی‌ نیز راه یافته بود، طی دیدار قبلی برابر استقلال با انتقاد مواجه شده بود. او اما در این بازی به بهترین شکل بازگشت و یک برد ارزشمند را نصیب سعید دقیقی کرد تا بار دیگر اعتماد سرمربی تیمش را بهمراه داشته باشد و بتواند امیدوار به درخشش در ادامه فصل و اتفاقات شیرین آینده باشد.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • نام گودرزی‌ در کنار یاسین سلمانی قرار گرفت
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • وحیدی: مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند