Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقاش از توزیع ۱۰۰ بسته غذایی به مناسبت دهه کرامت بین نیازمندان روستای درخش درمیان خبر داد.

«سید حامد نقاش» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: از ابتدای دهه کرامت تاکنون به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهید سید حامد نظامی درمیان 30 بسته غذایی به ارزش 120 میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید سید حامد نظامی درمیان از قربانی و ذبح دو راس گوسفند و توزیع 70 بسته گوشت تازه به ارزش هفت میلیون ریال در سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و توزیع آن بین نیازمندان خبر داد و گفت: در دهه کرامت رایزنی با دانشجویان خارج از کشور برای تأمین پوشاک دختران و پسران دبستان روستای درخش انجام و این بسته ها توزیع شد.

 

نقاش افزود: همچنین به مناسبت دهه کرامت بخشی از جهیزیه یک نوعروس در روز ولادت حضرت معصومه (س) با همکاری موسسه خیریه شهید آیت الله درخشی تأمین شد.

 

وی از تشکیل دو تیم تبلیغاتی متشکل از اساتید حوزوی با نفوذ و جوانان مسجدی برای افزایش مشارکت و شور انتخاباتی خبر داد و گفت: این دو تیم در تمام روستاهای قهستان و بخشی از روستاهای قاینات به صورت چهره به چهره روشنگری و نشست های بصیرتی را برگزار کرده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید سید حامد نظامی درمیان در ادامه از جلسات هم اندیشی با موضوع انتخابات با جامعه اهل سنت منطقه خبر داد و گفت: شرکت در نماز جمعه اهل تسنن جهت تقویت وحدت و دعوت آن به حضور در عرصه انتخابات در دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری شهید سید حامد نظامی درمیان بود.

 

نقاش از برگزاری جلسات مولودی خوانی و جشن و سرور به مناسبت دهه کرامت در روز ولادت حضرت معصومه (س) در مسجد جامع شهر درخش خبر داد و افزود: غبارروبی مزار شهداء با همکاری سایر نهادها انجام شده است.

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند خراسان جنوبی انتخابات مناسبت دهه کرامت بین نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد

ایسنا/یزد مراسم یادواره شهید گمنام به مناسبت چهارمین سالگرد تدفین این شهید در دانشگاه علم و هنر وابسته به سازمان جهاددانشگاهی یزد برگزار می‌شود.

این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود