Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد باقر قالیباف در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: فرصت مشارکت در انتخابات فرصتی است که مردم ما از طریق قانون اساسی و پیش بینی‌هایی که شده در اختیار دارند و این مهمترین فرصت برای تغییر پنجره تنفسی مدیریتی در کشور است.

وی اضافه کرد: امروز ما شاهدیم که در کشور به علت ناکارآمدی‌ها و ضعف مدیریت، بسیاری از مشکلات روی زمین مانده و حل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس گفت: گرانی، تورم و مشکل اشتغال از موضوعاتی است که مردم از آن‌ها چه در شهر‌ها و چه در روستا‌ها رنج می‌برند و هر کدام به نوعی، سرمایه گذار یا کارگر به نوعی از این مشکلات رنج می‌برند و اینجا حق با مردم ماست و ما حق را به آن‌ها می‌دهیم.

قالیباف افزود: آن‌ها حق دارند که مطالبه گری کنند، ولی اگر ما بخواهیم بر این مشکلات فائق شویم هیچ راهی جز این نداریم که مشارکت جدی در انتخابات داشته باشیم و با یک انتخاب درست و صحیح به این نابسامانی‌ها پایان دهیم.

وی گفت: بنده به عنوان یک خدمتگزار و نماینده مردم عرض می‌کنم کشور ما این ظرفیت را برای حل مشکلاتش دارد و من بار‌ها و بیش از دو دهه است که مرتب این موضوع را عرض کرده ام که این مشکلات از ضعف مدیریت ماست و با مشارکت و انتخاب درست مشکلات حل می‌شود.

قالیباف افزود: من قول می‌دهم انشاءالله با حضور شما در پای صندوق‌های رأی و انتخاب درست، ما هم به عنوان نمایندگان شما در مجلس شورای اسلامی خود را مکلف و موظف می‌کنیم که خواسته‌های شما را در دولت آینده پیگیری کنیم و آن‌ها را تحقق بخشیم.

وی اضافه کرد: امیدوارم روز جمعه همه در کنار هم برای آینده ایران عزیز و سربلند و برای فرزندان خودمان پا به میدان بگذاریم و از خدا بخواهیم و تلاش کنیم که بر این مشکلات فائق آییم.

قالیباف در پایان تاکید کرد: مطمئنم همیشه مردم ایران چاره ساز بوده اند و حتماً این افتخار بزرگ را یک بار دیگر در کشورمان رقم خواهند زد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی پس از شکست سنگین برابر ویارئال در این فصل تصمیم گرفته بود که نیمکت بارسلونا را در پایان فصل ترک کند و از هدایت این تیم کنار برود اما با گذشت چند ماه نظرش را در این باره تغییر داد.

این مربی جوان در جلسه‌ای که دو شب پیش به همراه مدیران بارسلونا داشت به این نتیجه رسید که بهترین تصمیم برای خودش و این تیم این است که به حضورش روی نیمکت ادامه دهد و این خبر روز گذشته در نشست مطبوعاتی با حضور او و خوان لاپورتا به صورت رسمی اعلام شد.

با این حال رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که او مخالفانی هم در بین اعضای هیئت مدیره و مدیران این باشگاه دارد و حالا Esport3 خبر داده است که بعضی از اعضای هیئت مدیره به صورت جدی به این مربی برای ادامه فصل و فصل آینده هشدار داده‌اند.

آنها به ژاوی تذکر دادند که باید رفتارش را روی نیمکت بارسلونا تغییر دهد، چرا که معتقد هستند دریافت کارت‌های قرمز متوالی از سوی سرمربی این تیم به شهرت بارسا ضربه می‌زند و این موضوعی است که باید به صورت جدی از سوی او مورد تجدید نظر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • آدینه با داستان/ چی از آسمان افتاد؟!
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند