Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دادگستری شهرستان زرند در استان کرمان از کاهش ۲۲ درصدی جمعیت کیفری این شهرستان در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ خبر داد. خبرگزاری میزان - حجت الاسلام محمود محمدی،رییس دادگستری شهرستان زرند در استان کرمان در حاشیه دیدار با تعدادی از خانواده زندانیان شهرستان زرندکه با حضور دادستان عمومی و انقلاب و فرماندار زرند انجام شد، بیان داشت: بازدید و سرکشی از خانواده زندانیان نیازمند مبنی بر لزوم رسیدگی به مشکلات زندانیان و در راستای سنت حسنه مواسات و همدلی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری ابلاغ شده از سوی ریاست قوه قضائیه عنوان کرد: گسترش زندان‌ها و افزایش آمار زندانیان زیبنده جامعه اسلامی نیست.
رییس دادگستری شهرستان زرند ادامه داد: خوشبختانه نتیجه اجرای دستورالعمل‌ها و از طرفی فرهنگ سازی جهت سنت حسنه مصالحه و گذشت با اجرای برنامه‌های متعدد تعداد زندانیان شهرستان زرند در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ بیش از ۲۲ درصد کاهش یافته است.
حجت الاسلام محمدی اظهار کرد: باید مشکلات زندانیان و خانواده‌های آنان به خوبی منعکس شود و نیاز‌های معیشتی بهداشتی، رفاهی و ... این قشر بر طرف شود چرا که حمایت نکردن از این قشر آسیب‌های اجتماعی جدیدی به دنبال خواهد شد.
وی یادآور شد: با توجه به سرمایه در گردش شهرستان باید از ظرفیت خیرین و سرمایه گذاران جهت توانمندسازی خانواده زندانیان بهره برداری کرد.
در این دیدار وضعیت و مشکلات ۳۰ خانواده زندانی مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای حل مشکلات آن‌ها صادر شد.
همچنین در این دیدار‌ها سبد کالا و کارت هدیه به خانواده‌ها اهداء شد.   بیشتر بخوانید: لزوم استمرار کاهش جمعیت کیفری و توانمندسازی زندانیان انتهای پیام/ برچسب ها: کاهش جمعیت کیفری زندانیان دستگاه قضایی کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاهش جمعیت کیفری زندانیان دستگاه قضایی کرمان شهرستان زرند جمعیت کیفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی قاسمی صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح ١٠ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند گفت: خوشبختانه حرکت‌های خوبی درجهت کاهش خطرات طبیعی ازجمله سرمازدگی با نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی کشاورزی در پهنه‌های مختلف شهرستان زرند انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای اینکه کشاورزی اقتصادی داشته باشیم ناگزیر به استفاده از شیوه‌ها و روش‌های دانش بنیان هستیم، افزود: مدیریت بهتر، بهره‌وری بالاتر، اقتصادی شدن محصول و تولیدات و کاهش ریسک‌های بخش کشاورزی از مزایای استفاده از طرح‌های دانش بنیان است.

معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اظهار کرد: با پیگیری‌های فرماندار و جهاد کشاورزی این اتفاق خوب در شهرستان زرند افتاده است و امیدواریم در همه عرصه‌های کشاورزی بتوانیم با استفاده از دانش، بهره وری را بهبود ببخشیم.

وی افزود: مسائل و مشکلات کشاورزان و درخواست‌های آنان برای استمهال وام‌ها به دلیل سرمازدگی محصول در سه سال اخیر و نبود درآمد کافی پیگیری می‌شود.

معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشور همچنین در خصوص غرامت‌های صندوق بیمه کشاورزی خواستار تسریع در روند پرداخت‌ها شد.

کد خبر 6095123

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • افتتاح ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در زرند
  • نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • دلایل کاهش نرخ باروری در کشور
  • باید الگوی یک خانواده کامل را ترسیم کنیم
  • یکی از ریشه‌های کاهش نرخ باروری در کشور ما حاصل یک نگاه مالتوسی بود
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور