Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@13:10:02 GMT

بازگشت کارلوس کی روش به فوتبال آسیا؟

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۰۱۴۸

بازگشت کارلوس کی روش به فوتبال آسیا؟

فرارو: کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران احتمالا دوباره به فوتبال آسیا برگردد و این بار روی نیمکت تیم ملی عراق بنشیند. این شایعه در حالی مطرح شده که فدارسیون فوتبال عراق عذر کاتانچ، سرمربی کنونی تیمش را خواسته است.

به گزارش فرارو، قبل از بازی با ایران بود که کارشناسان فوتبال عراق از سبک مربیگری کاتاناچ، مربی تیم ملی عراق گلایه کرده و عنوان کرده بودند فردی مثل کارلوس کی روش به درد تیم ملی عراق می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا طولی نکشیده که این انتقاد جواب داده و به نظر می‌رسد همه چیز در حال محقق شدن است. فدراسیون فوتبال عراق جدایی کاتانچ را تایید کرده و از طرفی رسانه‌های عراقی خبر مذاکره فدارسیون فوتبال این کشور با کارلوس کی روش را داده اند.

با توجه به اینکه کی روش پیش از این چندین تیم مختلف را به جام جهانی برده، عراقی‌ها امیدوارند او با پذیرش پیشنهاد فدراسیون فوتبال این کشور، در رساندن عراق به جام جهانی قطر موفق باشد. حضور احتمالی کی روش روی نیمکت تیم ملی عراق و مواجهه احتمالی اش با ایران در ادامه مسیر، می‌تواند اتفاق جذابی را در فوتبال غرب آسیا رقم بزند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم ملی ایران تیم ملی عراق کارلوس کی روش تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  دیدار دو تیم فوتبال بانوان اوراواردو ژاپن و هیوندای استیل کره جنوبی از فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا ۲۰۲۳ در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

داورانی از کشور چین قضاوت این بازی را برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت