Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا از شهردار تهران و رییس شورای اسلامی شهر تهران برای نامگذاری ایستگاه مترو بیمارستان امام خمینی (ره) به نام مدافعان سلامت تقدیر کرد. خبرگزاری میزان- علیرضا زالی درنامه‌هایی به دکتر حناچی شهردار تهران و محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران؛ نامگذاری ایستگاه متروی بیمارستان امام خمینی (ره) به نام مدافعان سلامت را اقدامی ارزنده در راستای پاسداشت رشادت‌های کادر درمان و بهداشت در نبرد با کرونا برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زالی ضمن قدردانی از این اقدام ارزشمند ابراز امیدواری کرد که چنین اقداماتی برای بزرگداشت مقام مدافعان سلامت تداوم یابد.   بیشتر بخوانید: رعایت پروتکل‌ها درستادهای انتخابات درسطح «قابل قبول»

براساس این گزارش، این نامگذاری در پی پیشنهاد دکتر زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران به منظور تجلیل از زحمات و رشادت‌های مدافعان سلامت صورت گرفته است.

بنابراعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، ایستگاه مذکور ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۲۷ خردادماه افتتاح شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: علیرضا زالی شهرداری تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علیرضا زالی شهرداری تهران مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است

 زهره الهیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه سلامت شهر که در بوستان لاله برپا شده است، با بیان اینکه پایتخت در هفته سلامت رنگ و بوی سلامتی به‌خود گرفته است اظهار داشت: اجرای بیش از ۱۶۰۰ برنامه سلامت محور در مناطق مختلف تهران و تسهیل در دسترسی مردم به خدمات سلامت محور از اقدامات ارزشمندی است که در این هفته انجام شده است و امیدواریم این روند بیش از گذشته ادامه پیدا کند. 

الهیان با یادآوری اینکه نیازمند ارتقای سلامت در همه ابعاد آن در جامعه هستیم، ادامه داد: نباید سلامت را محدود و منحصر به سلامت جسم دانست. متاسفانه وزارت بهداشت سلامت را در این حوزه تعریف می‌کند و ما در مجلس به وزیر بهداشت درباره این موضوع و توجه بیشتر به ابعاد دیگر سلامت تذکر داده و خواستار آن هستیم که برای پیشگیری از بیماری‌ها به موضوع سلامت روان مانند جسم نیز توجه شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که رویکرد مجموعه‌مدیریت شهری در سه سال گذشته تا چه اندازه منطبق با نیاز‌های سلامت در ابعاد مختلف آن است، با تاکید بر اینکه شهرداری در حال پرکردن خلا فعالیت‌های مرتبط با سلامت روان شهروندان است گفت: خوشبختانه رویکرد مدیریت شهری و اداره کل سلامت شهرداری تهران در مسیر جبران خلا‌هایی است که در حوزه نشاط اجتماعی و پاسخ به مطالبات بر زمین مانده در حوزه سلامت روان و سلامت اجتماعی است. برگزاری رویداد‌هایی که اکنون‌در قالب سلامت شهر شاهد آن هستیم از جمله تلاش‌هایی است که در این مسیر شاهد آن هستیم. 

وی با اشاره به تاکید مقام‌معظم رهبری درباره مردمی کردن امور، موضوع مردمی سازی سلامت و مشارکت مردم در این حوزه را دارای اهمیت دانست و گفت: هر زمان که مردم در موضوعات مختلف وارد صحنه شوند، مقدار اثرگذاری برنامه‌ها در جامعه افزایش می‌یابد. حضور توام با نشاط و شادابی مردم در این نمایشگاه نمونه عینی از مشارکت پذیری مردم در این حوزه است چرا که قادر می‌شوند با ارتقای سطح سواد سلامت خود هم از خویش و هم از دیگران بهتر مراقبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت