Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه ای از آحاد مردم برای شرکت حداکثری در انتخابات دعوت و تاکید کرد: انتخابات یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و شاخص‌ترین نماد مردم سالاری دینی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در دعوت از مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و شاخص‌ترین نماد مردم سالاری دینی، مشارکت مردم درتعیین سرنوشت سیاسی کشور، به نمایش گذاشتن اراده ملی و تجلی عظمت، اقتدار و شوکت سیاسی ملت است که به رخ جهانیان کشیده شده و تاثیر گذار و راهگشا در روابط و معادلات بین‌المللی است و برگزاری هرچه پرشورتر و عالمانه آن، عامل حل معضلات و مشکلات کنونی جامعه، شکست توطئه‌ها و فتنه‌ها، یأس معاندین و سیلی محکم به چهره دشمنان قلمداد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 شرکت گسترده و آگاهانه در انتخابات، حق فردی توأم با احساس مسئولیت درنقش آفرینی سیاستگذاری‌های آتی جامعه، التزام عملی به اسلام با عمل به وظیفه مهم شرعی به‌عنوان واجب عینی و عقلی برای حفظ اسلام و یکی ازمهمترین راهکارهای صیانت از نظام مقدس اسلامی می‌باشد که عمل به این وظیفه برهمگان لازم و تکلیف شرعی است و علیرغم نارضایتی فراگیر مردمی از وضعیت اسفبار اقتصادی کنونی ومطالبات بحق مردمی، بی تفاوتی نسبت به سرنوشت‌سازترین انتخابات ریاست جمهوری ممکن است خسارت جبران ناپذیر و گناه نابخشودنی را درپی داشته باشد.

 

ملت شریف و متدین ایران اسلامی، امت نمونه تاریخ، مردم ایثارگر، فهیم، بصیر، وظیفه شناس و عامل به‌هنگام وظیفه است که شخصیت اسطوره‌ای جهان واحیاگر اسلام ناب‌محمدی «ص» حضرت امام خمینی «ره» باشناخت دقیق و به جرات، ملت ایران و توده میلیونی آن درعصر حاضر را بهتر از ملت حجاز درعصر رسول الله «ص» و کوفه و عراق درعهد امیرالمومنین و حسین ابن علی «ع» توصیف فرمودند.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از تمامی واجدین شرکت درانتخابات دعوت می‌کند، هم چنانکه در بزنگاه‌ها، مقاطع حساس و عرصه‌های گوناگون ۴٢ سال گذشته حضور فداکارانه، حماسی و تاریخ‌ساز داشته اند، باردیگر باهمان بصیرت، فهم، رشادت، وظیفه شناسی و احساس تکلیف دینی، انقلابی و ملی، با شرکت گسترده و پرشور در انتخابات ٢٨ خرداد جاری، تبلیغات شیطانی نظام سلطه، امپراتور رسانه ای استکبار و نااهلان و فریب‌خوردگان در تلاش برای ناامیدی ملت و خودداری درعمل به تکلیف شرعی و عقلی را خنثی و حماسه ماندگاردیگری را خلق نموده و با جامه عمل پوشاندن به رهنمودهای حکیمانه و واجب الاطاعه امامین انقلاب و دیگر مراجع عظام تقلید «دامت برکاتهم» پاسدار خون و امانت صدها هزار شهید و ایثارگر باشند و دراین برهه تاریخی و جهاد سیاسی، بازهم برگ‌زرین مایه مباهاتی را به کارنامه سراسر عزت، افتخار و درخشان خود بیفزایند. / إن شاءاللّه

 

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضور حداکثری ایلام انتخابات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 

ایسنا/زنجان رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: فعالیت تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از هم‌اکنون آغاز شده و داوطلبان برای تبلیغ یک هفته ‌فرصت دارند.

ابوالفضل رفیعی امروز (پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه)  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از بامداد امروز ۱۳ اردیبهشت، تبلیغات نامزدهای انتخاباتی که به دور دوم راه یافته‌اند آغاز شده است، اظهار کرد: این تبلیغات به مدت یک هفته ادامه دارد.

وی با اشاره به حوزه‌هایی که انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در آنها برگزار می‌شود، تصریح کرد: انتخابات در حوزه‌های انتخابیه زنجان - طارم  برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین منتخب به دور دوم کشیده شده است.

او خاطرنشان کرد: دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان ادامه داد: در دور نخست انتخابات که اسفند سال گذشته برگزار شد، در حوزه انتخابیه خدابنده سعید رفیعی با ۱۶ و ۹۴۹ رای و کسب ۱۸.۲۶ درصد آرا و احمد بیگدلی با ۱۴ هزار و ۴۵۵ رای و ۱۵.۵۸ درصد آرا به مرحله دوم راه یافتند.

رفیعی عنوان کرد: همچنین در حوزه انتخابیه زنجان و طارم هنوز نیز مصطفی طاهری به عنوان منتخب به مجلس راه یافته و نفر دوم چون موفق به کسب آرا لازم نشد، دو نفر وارد مرحله دوم شد که نبی‌اله محمدی با ۲۶ هزار و ۷۸ رای و محمد اسماعیلی با ۱۸ هزار و ۳۸۰ رای به مرحله دوم راه یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد