Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان گفت: دهه کرامت بهانه‌ای ارزشمند برای اشاعه فرهنگ رضوی در حمایت از خانواده نیازمندان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان در دیدار با خانواده زندانی شهرتسان سنندج اظهار کرد: دهه کرامت، فرصتی مناسب برای توجه به مستضعفان و دلجویی از آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این مطلب که فرصت ۱۰ روزه دهه کرامت زمانی مغتنم در راستای انسجام و تمرکز در برنامه‌ریزی برای سرکشی و دلجویی به خانواده زندانیان است بر لزوم اشاعه رأفت رضوی در جامعه تاکید کرد.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود و شرایط سخت و طاقت فرسای زندگی خانواده مددجویان شاید بشود گفت علاوه بر همه آداب و فرهنگ رضوی، به اشاعه رأفت رضوی با حمایت و مراقبت از خانواده مددجویان که همانا یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین اخلاق امام رضا(ع) توجه رأفت ویژه به مستضعفان است، مبادرت ورزیم.

 

جباری در این بازدید قول مساعد در بررسی مجدد پرونده سرپرست خانوار و اعطای امتیازات ارفاقی در راستای مراقبت و حفظ حریم خانواده را اعلام کرد.

 

مدرکل زندان‌های کردستان عنوان کرد: امید است با توسعه فرهنگ حمایتی در جامعه و توجه ویژه به خانواده زندانیان همزمان با دهه ارزشمند کرامت که فرصتی مغتنم در پرداختن به این ارزش دینی و اخلاقی است بتوانیم دیدگاهی نو و متغیر از دیدگاه قدیمی جامعه به زندانیان و خانواده آنها ایجاد کنیم.

 

مراد فتحی اعلام کرد: همراهی دلسوزانه مسئولان و مقامات قضایی استان در این اقدام ارزشی انگیزه والاتری برای تحقق آرمان‌های حمایتی تدوین شده قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها برای مسئولانن در این رابطه ایجاد کرده است.

 

گفتنی است، در این دیدار یک دستگاه تلویزیون، کارت هدیه و  بسته معیشتی  به این خانواده زندانی اهداء شد.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: دادستان مرکز کردستان خانواده زندانیان دهه کرامت دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود

اکبر قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور خدام حرم رضوی در سطح استان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته خدام روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت وارد استان می‌شوند و در تمامی شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر افزود: برنامه‌ها تا روز سه شنبه یکم خرداد ماه ادامه دارد و در این مدت خدام حرم رضوی در ۶۵ شهر و روستا حضور پیدا می‌کنند.

قائدی ادامه داد: در این مدت بیش از ۴۵۰ برنامه در نقاط مختلف استان با حضور خدام و پرچم بارگاه رضوی توسط خادم یاران و یاوران رضوی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این برنامه‌ها ۱۳۵ خادم اجرایی در سطح استان حضور فعال دارند.

کد خبر 6097634

دیگر خبرها

  • شست‌وشوی رواق‌های حرم مطهر رضوی + فیلم
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان